فروشگاه عرضه خرده خرما پیارم درجه یک حاجی آباد

فروشگاه عرضه خرده خرما مرداب سنگ درجه یک حاجی آباد یکی از بهترین عرضه کنندگان خرما در ایران می باشد. که خرما های تازه و با کیفیت را با قیمت مناسب در تمام شهر های ایران عرضه می کند. شما می توانید جهت ارتباط  و خرید از فروشگاه عرضه خرده خرما پیارم با مشاوران خوب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

خرما پیارم درجه یک

خرما مضافتی بم در تهران خود یکی از ارقام بسیار محبوب خرما می باشد. که طعم بسیار عالی و مزه خوبی دارد. این خرما به عنوان خاص ترین رقم جهانی شناخته شده است. که دانه درشت بوده و دانه های ان کشیده است. این میوه نیمه گوشتی و نیمه خشک همراه با بافتی شکلاتی مانند است.پوست خرما پیارم زیاد صاف نیست و رنگ آن قهوه ای روشن است. شما می توانید این میوه تازه و خوش طعم را به صورت عمده و خرده از سایت ما خریداری نمایید.

فروشگاه عرضه خرده خرما پیارم

پیارم به طور عمده در شهرستان حاجی آباد واقع در شمال هرمزگان کشت می شود. این شهرستان به کرمان بسیار نزدیک است . دارای نخلستان های عظیم و پرثمر خرما پیارم است. اگرچه نخل خرما پیارم در برابر شوری مقاوم بوده وسال های زیادی ثمر مستمر دارد.اما در همه جا رشد نمی کند .

خرما پیارم دارای مقاومت خوبی است و اگرد در شرایط مناسب نگه داری شود. می تواند مدت ها سالم و تازه بماند.کافی ست خرما را در جای کاملا تمیز و خشک و خنک نگهداری نمایید. و از خرید خرما های له شده و پلاسیده خودداری نمایید.

فروشگاه عرضه خرده خرما پیارم

فروشگاه عرضه خرده خرما درسایت خرما ایران

در سایت خرما ایران فروشگاه های زیادی فعالیت دارند. و بهترین خرما های تازه و سالم در سراسر شهر های ایران عرضه می نمایند. تمام خرما ها کاملا اصل ایران می باشند و با قیمت مناسب به صورت مستقیم عرضه می شوند.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن کلیک نمایید.