فروشگاه عرضه خرما مضافتی

فروشگاه عرضه خرما مضافتی با ارائه بهترین شیوه بسته بندی ها و عالی ترین قیمت های تعیین شده هم اکنون در برند ما آماده دریافت هر گونه سفارشات عمده و خرده از جانب شما مشتریان محترم است .

فروشگاه اینترنتی ما با سابقه بالای ده سال در زمینه تولید و توزیع انواع خرما توانسته است تامین کننده نیاز شما به خرما باشد. خرما مضافتی صادراتی یکی از خرما های درشت و حجیم ایرانی می باشد که محال است مصرف کننده اش برای بار چندم تمایل به مصرف دوباره آن نداشته باشد.

خرما مضافتی یکی از محصولات جنوب استان کرمان است که هم فوق العاده پر طرفدار و هم کاملا شناخته شده در سراسر جهان است. هیچ خرمای دیگری از نظر ظاهری با خرما مضافتی مشابه نبوده و فقط خرما مضافتی است که حجم مطلوب و حالت گردی شکلی دارد.

نام این خرما همان طور که گفته شد “مضافتی” گفته می شود اما به دلیل متقاضیان ویژه ای که دارد و در سراسر جهان به شکل انبوهی خواستار آن اند به زبان تجاران خرما بم نیز طلقی می شود.

شیرینی خرما مضافتی مشکین تقریبا زیاد و برای بیماران دیابتی مناسب نمی باشد اما اگر بیماری های زمینه ای دارید به شما پیشنهاد می کنم که حتما با تجویز پزشک و زیر نظر پزشک به مصرف این خرما دست بزنید.

انواع مواد معدنی موجود در خرما

  1. کلسیم
  2. آهن
  3. پتاسیم
  4. روی
  5. منگنز
  6. و…

منگنز یکی از آن مواد معدنی می باشد که از سفید شدن زود هنگام مو ها و پیری زود رس جلوگیری می کند. کلسیم هم مهم ترین ماده برای استحکام و حفظ استخوان ها و دندان ها می باشد. پتاسیم هم یکی از مواد مورد نیاز بدن در جهت پیش برد بهتر عملکرد روده ها و بهبود آن ها نیز نقش دارد.

اگر مایل به خرید این خرمای خوشمزه و درجه یک به صورت اینترنتی هستید هر چه سریع تر با ما تماس بگیرید.