فروشگاه پخش خرما  پیارم حاجی آباد

فروشگاه پخش خرما  پیارم حاجی آباد مرکز عمده عرضه این خرما می باشد. که بیشترین فعالیت های خود را از طریق سایت خرما ایران انجام می دهد. خرما پیارم حاجی آباد خاص ترین رقم خرما در جهان می باشد.که دارای کفیت بالا و طعمی عالی است. این خرما دانه های درشت و کشیده ای دارد. بافت خرما شکلاتی مانند و بسیار لذیذ می باشد. خرما پیارم نیمه خشک و نیمه گوشتی است . و پوست آن زیاد صاف نمی باشد.

فروشگاه پخش خرما پیارم

فروشگاه پخش خرما  پیارم حاجی آباد

این فروشگاه خرمای پیارم را بصورت عمده و خرده در تام شهر ها ایران عرضه می کند. و امکان خرید حضوری و غیر حضوری را به مشتری و مصرف کننده می دهد. قیمت ها در این فروشگاه ها بسیار مناسب می باشد. زیرا خرمای تازه و با کیفیت را بصورت مستقیم از نخلستان به بازار مصرف وارد می کنند. همانطور که درتیتر متن مشاهده می نمایید. کشت انحصاری خرما یارم مربوط به شهرستان حاجی آباد واقع در شمال هرمزگان می باشد. که این خرما را با کیفیت بسیار بالا کشت می کنند. و خرما تمام مراحل رشد خود را بصورت کاملا ارگانیک و بدون هیچ گونه هورمون رشد . کود های مضر صنعتی طی می کند.

  • خرما تازه و ارگانیک
  • قیمت بسیار مناسب

شما نیز می توانید جهت خرید از فروشگاه پخش خرما  پیارم حاجی آباد از طریق سایت خرما ایران اقدام نمایید.

فروشگاه پخش خرما پیارم

در سایت خرما ایران انواع خرما ایرانی تازه و با کیفیت به فروش می رسد. این خرما ها بسیار خوش طعم و با کیفیت می باشند. تمام خرما ها محصول اصل شهر های خرما خیز ایران می باشند.که بسیار خوش طعم و تازه می باشند. ما این خرما ها را بصورت عمده و خرده در تمام ایران عرضه می نماییم. و شما می توانید خرما مورد نظر خود را در هر دو حالت بسته بندی شده و فله ای سفارش دهید.

جهت نمایش اطلاعات هرکدام از خرما ها لطفا بر روی نام آن ها کلیک نمایید.