فروش انواع خرما وارداتی

انواع خرما در طبس وارداتی با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب را از برند ما بخواهید . در دنیا بیش از ۱۰۰۰ نوع خرما وجود دارد که ایران فقط دارای ۵۰ تا ۱۰۰ نوع آن میباشد و در حالت کلی ایران فقط ۱۶ درصد خرمای جهان را تامین میکند.

ایرانیان علاوه بر تامین نیاز های خرمای خود و دیگر کشورها نیز به انواع خرمای دیگری که در سایر کشورها رشد می کند نیاز دارد. پس علاوه بر صادرات خرمای برداشت شده از ایران به واردات خرما نیز نیازمند است.

برند ما همواره این کار را برای شما عزیزان انجام میدهد و با حذف واسطه ها نیز قیمت را به مقدار قابل توجهی کاهش داده است. شما میتوانید جهت خرید خرما وارداتی به سایت ما مراجعه کنید.

فروش انواع خرما وارداتی

خرما خاصویی 1401 یکی از مواد غذایی  نعمت های الهی میباشد که خدا به ما عنایت فرموده و ما باید به بهترین نحو ممکن از این نعمت استفاده کنیم.

خرماها به دلیل داشتن شیره و چسپناک بودن بعضی از انواع آن نیز بسیاری از گردو خاک و الودگی موجود در هوا را به خود جذب میکند. پس هنگام خوردن آن بید دقت مضاعف شود تا بیماری ها از این طریق به بدن ما منتقل نشود.

فروش انواع خرما وارداتی

بسیاری از خرماهایی که به ایران وارد میشود ؛ نیز ما از نحوه بسته بندی آن و میزان رعایت بهداشت آن نیز اطلاع کامل نداریم پس باید این خراها با دقتی بیشتر مصرف شود.

داعش یکی از گروه هایی بود که با الوده کردن خرماهای وارد شده؛ به ایران سعی در کشتاری دسته جمعی و اسیب زدن به ایران را داشت.

اما ایران با فهمیدن این موضوع مانع از این کار شد. برند ما از مطمئن ترین شرکتهای خارجی نیز خرما را به ایران وارد می کند پس اطمینان خاطر داشته باشید ما بهترین ها را برای شما میخواهیم.

کافیست یکبار به ما اعتماد کنید تا مشتری دائم ما باشید.