فروش خرمای حلاوی

آیا از شرایط فروش و عرضه خرمای حلاوی مطلع هستید؟ جهت ثبت سفارش و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید در این مرکز با مشاورین ما در ارتباط باشید.
خرمای حلاوی یکی از نمونه ارقام خرمای برداشت شده در استان خوزستان می باشد و در شهرهایی همچون آبادان، خرمشهر، اهواز و شادگان شاهد پرورش این میوه می باشیم.
زادگاه اصلی خرمای حلاوی در کشور عراق می باشد و یکی از مهمترین ارقام صادراتی خرمای عراق به سایر کشورها خرمای حلاوی می باشد.

ویژگی های خرمای حلاوی

خرمای حلاوی از نظر شکل و شمایل شباهت زیادی به خرمای زاهدی دارد. از نمونه ارقام خرمای نیمه خشک کشور به شمار می آید و دارای بافتی نرم می باشد.
خرمای حلاوی یکی از نمونه ارقام خرمای زودرس می باشد و به عنوان خرمای نوبرانه دارای طرفداران زیادی می باشد. این رقم خرما دارای رنگی زرد و متمایل به قهوه ای روشن دارد، پوستس نازک دارد و میزان چسبندگی هسته به گوشت میوه متوسط می باشد.
یکی از مزیت های خرمای حلاوی مقاومت بالا و شرایط نگهداری آن می باشد.
خرمای حلاوی سرشار از ترکیبات شیمیایی و معدنی مفید برای بدن می باشد و دارای خواص زیادی است و می تواند در درمان برخی از بیماری ها تاثیرگزار باشد.
خرمای حلاوی بافتی نرم دارد و از قدرت ماندگاری بالایی برخوردار می باشد و میتوان این میوه را در شرایط مساعد تا چندین سال نگهداری نمود. یکی از مزیت های تجاری خرمای حلاوی حمل و نقل آسان آن می باشد.
در این مرکز مفتخریم مرغوب ترین ارقام خرمای کشور را به صورت بسته بندی شده و یا فله با قیمت های بسیار مناسب به بازار عرضه نماییم.
منبع: بازار خرما ایران