فروش خرمای زاهدی با کیفیت بوشهر

فروش خرمای زاهدی با کیفیت بوشهر بصورت عمده و خرده و با قیمت بسیار منصفانه در سایت خرما ایران انجام می شود. تمام خرما های موجود در سایت خرما ایران کاملا تازه و دارای درجه کیفی بسیار بالا می باشند.

خرمای زاهدی بوشهر

زاهدی یکی از ارقام تمام خشک خرما در ایران می باشد. این میوه دارای رنگ زرد مایل به طلایی بسیار زیبایی است و یکی از زینت بخش ترین میوه ها می باشد که می توانید جهت سفره آرایی استفاده نمایید. خرما ی زاهدی اندازه ی متوسط،گوشتی نرم،رطوبت کم و هسته ای کوچکی دارد.

فروش خرمای زاهدی

خرمای با کیفیت

خرمای با کیفیت را می توانید از ویژگی های ظاهری آن تشخیص دهید. این میوه دارای رنگی زرد و شفاف با پوستی صاف می باشد. هر گونه تغییر رنگ و لکه و عارضه پوستی ناشی از خراب شدن میوه می باشد. خرمای تازه و سالم دارای رنگ و پوست شفاف،بوی مطبوع و عاری از هر گونه تخمیر و ترشیدگی می باشد.

فروش خرمای زاهدی

فروش خرمای زاهدی با کیفیت بوشهر

خریداران خرمای زاهدی می توانند این میوه تازه و با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب از سایت خرما ایران خریداری نمایید. ما آماده عرضه بهترین و با کیفیت ترین خرمای های ایرانی به شما عزیزان در سراسر کشور می باشیم.

شما می توانید انواع خرمای ایرانی تازه  و با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید. این میوه ها بسیار با کیفیت می باشند و در انتقال و نگهداری ان ها تمام نکات بهداشتی رعایت شده است.و از قیمت مناسب و کیفیت بالای ارقام خرمای ایرانی بهره مند شوید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام ان ها کلیک نمایید.