فروش خرمای کلوته تازه و با کیفیت به صورت عمده و خرده

فروش خرمای کلوته تازه و با کیفیت به صورت عمده و خرده با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت توسط تاجران خوشنام سایت خرما ایران انجام می گیرد.

خرمای کلوته جیرفت

خرمای کلوته یکی از بهترین میوه های ایرانی می باشد. این میوه نیمه خشک و نیمه گوشتی می باشد و دارای گوشتی نرم و پوستی براق است. خرمای کلوته از مزه بسیار خوبی برخوردار است. این میوه خواص بسیارزیادی دارد و سرشار از انواع ویتامین ها ،املاح و مواد معدنی و فیبر ها و…می باشد.

فروش خرمای کلوته

خرما

خرما یکی میوه گرمسیری می باشد که دارای قدمت سه هزار ساله مس باشد. این میوه خوش طعم خواص بسیار زیادی دارد.  در بافت خرما مقدار زیادی آهن وجود دارد.که مصرف روزانه خرما از فقر آهن جلوگیری می کند. فقر آهن مشکلات بسیار زیاد به وجود می آورد.و ضعف،خستگی  و کسلی یکی از این عوامل می باشد.فلورین موجود در خرما باعث سلامت دندان ها می شود و خراب شدن زودهنگام دندان ها جلوگیری می کند.همچنین در ترکیب شیمیایی این میوه  فولات وجود دارد که برای خانم ها باردار بسیار مفید است.

فروش خرمای کلوته

فروش خرمای کلوته تازه و با کیفیت به صورت عمده و خرده

شما می توانید جهت خرید خرمای کلوته تازه و با کیفیت به صورت عمده و خرده با مشاوران خوب سایت ما تماس حاصل فرمایید. در سایت ما انواع خرمای های ایرانی تاز و با کیفیت را به صورت مستقیم و با قیمت بسیار مناسب عرضه می نماییم. لطفا از دیگر خرما های خوب و با کیفیت ما دیدن نمایید. و از قیمت مناسب و کیفیت بالای ان ها لذت ببرید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام ان ها کلیک نمایید.