فروش خرما استعمران درجه یک خوزستان به صورت عمده

فروش خرما استعمران درجه یک خوزستان به صورت عمده  در بسیاری از فروشگاه ها انجام می شود.اما کدام فروشگاه خرمای با کیفیت را با قیمت مناسب عرضه می کند؟اگر به دنبال یک منبع خوب برای تامین خرمای مورد نیاز  فروشگاه خود می باشید با مشاوران خوب ما تماس حاصل فرمایید.

فروش خرما استعمران

خرمای استعمران خوزستان

خرمای استعمران کی رقم اصیل ایرانی با کیفیت بسیار بالا و مزه ای بسیار عالی است. این میوه ی خوش طعم دارای مقاومت بسیاربالا در برابر شرایط مختلف محیطی می باشد که یکی از دلایل مهم صادرات این میوه می باشد. میوه ای برای صادرات انتخاب می شود که دوام مناسب در برابر شرایط حمل و نقل و انبار را داشته باشد.

فروش خرما استعمران

این رقم نیمه خشک و نیمه گوشتی می باشد و اندازه دانه های ان متوسط و در شت است. در هر کیلو از این میوه حدود صد دانه جا میگیرد.که دانه ها کاملا از هم جدا می باشند و دارای رنگ قهوه ای ملایم هستند. این میوه به طور عمده در خوزستان کشت می شود .بیش از ۷۰ درصد از نخلستان های خوزستان مشغول به کشت رقم استعمران می باشند که بیش از نیمی از خرمای مصرفی کشور و صادراتی را نیز تامین می کنند. این میوه در خوزستان با بالاترین کیفیت ممکن کشت می شود. به همین دلیل بسیار تاکید می شود که حتما اصل خوزستان باشد.

فروش خرما استعمران درجه یک خوزستان به صورت عمده

ما قصد داریم تا با فروش خرما استعمران درجه یک  در تمام شهر های ایران رضایت شما عزیزان را جلب نماییم و کمکی به بازار خرما در کشور کرده باشیم.

شما می توانید ارقام خوب ایرانی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از طریق سایت خرما ایران خریداری نمایید. لطفا از دیگر دارقام نیز دیدن نمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها روی نام آن ها کلیک نمایید.