فروش خرما خشک بسیار مرغوب

اکثر خرماهایی که در کشور تولید می شوند بسیار مرغوب هستند و علاوه بر تامین کرده نیاز داخل در خارج از کشور نیز به فروش می رسند که نمونه بارز آن خرمای خشک است.
از قدیم و در بین مردم خاورمیانه خرما یک محصول بسیار ارزشمند بوده که نام آن بارها در کتابهای مقدس آمده است. خواص و فواید باورنکردی و شگفت انگیز خرما باعث شده است که از همان دوران هم به عنوان یک غذای کامل مورد استفاده قرار بگیرد و هم در صنعت داروسازی مفید به فایده باشد. خرما انواع و گونه های بسیار زیاد دارد که همه آنها به طور کلی در سه گروه کلی خرمای خشک، نیمه خشک و خرمای نرم طبقه بندی می شوند.

فواید و خواص بی شمار خرما

خرما مواد قندی قابل توجهی دارد، سیستم دفاعی بدن را بسیار قوی می کند، به هضم مواد غذایی دیگر کمک می کند، اصلاح کننده مزاج است، برای کسانی که خیلی زود گرسنه می شوند بسیار سریع الهضم است و مواد مورد نیاز را در زمان کوتاهی به بدن می رساند. تمام این نکاتی که گفته شد تازه جزء بسیار کوچکی از خواص بی نظیر و درجه یک خرما است.

فروش و صادرات خرما

چون ایران جزء اولین تولید کنندگان خرما در جهان است به همین دلیل حجم انبوهی از این محصولات در انواع و گونه های بسیار زیاد تولید شده و به کشورهای اورپایی و آمریکایی صادر می شود. خرمای خشک جزء محصولات صادراتی است که می توان مدت زیادی سالم بماند. فروش این محصول در داخل کشور هم انجام می گیرد.