فروش خرما مضافتی بم بصورت مستقیم

فروش خرما مضافتی بم بصورت مستقیم یکی از فعالیت های پر رونق سایت خرما ایران می باشد. چرا که تمامی مشتریان از فروش خرما مضافتی بم بصورت مستقیم استقبال می کنند. این نوع فروش برای مشتریان بسیار سود بخش می باشد. چرا که با حذف عوامل میانی و واسطه ای بسیاری از هزینه ها کاهشمی یابد. و محصول تازه و با کیفیت با قیمت مناسب تری به دست ان ها می رسد.

فروش خرما مضافتی

فروش خرما مضافتی بم

خرما مضافتی بم یکی از خرما های محبوب است. این میوه خوش طعم در تمام نقاط گرمسیر و خرما خیز ایران کشت می شود. اما بیشترین مقدار ان در شهرستان بم واقع در کرمان کشت می شود. که تمامی مراحل رشد خود را از خارک تا خرما بصورت ار گانیک طی می کند. این خرما مرطوب در هر سه مرحله خارک،رطب و کاملا رسیده قابل خوردن است.

فروش خرما مضافتی

خواص مصرف خرما بسیار زیاد است.بطوری که بر تمام نقاط بدن تاثیر مثبتی دارد.مصرف خرما عملکرد دستگاه گوارشی را بهبود می بخشد.و یبوست را از بین می برد. زیرا خرما سرشار از فیبر می باش. یکی دیگر از خواص قابل توجه خرما وجود عناصر مختلف مانند:کلسیم ،آهن ،فسفر و… می باشد.که باعث رشد و تحکیم استخوان ها می شود.و همچنین در سنین بزرگ سالی از پوکی استخوان و پیری زود رس جلوگیری می کند.

لطفا از خرما های دیگر ما دیدن فرمایید.

جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام ان کلیک نمایید.