فروش خرما پیارم با کیفیت حاجی آباد با قیمت نازل

فروش خرما پیارم با کیفیت حاجی آباد با قیمت نازل در تمام ایران توسط فروشندگان و تاجران سایت خرما ایران انجام می شود. شما می توانید این میوه خوش طعم و با کیفیت را با قیمت بسیار نازل از سایت ما خریداری نمایید و از میوه با کیفیت و خوش طعم گرمسیری بهره مند شوید.

خرما پیارم حاجی آباد

خرما پیارم از جمله ارقام خاص و کمیاب می باشد که در مرتبه ی خرما های بسیار خوش طعم مانند ماجول قرار دارد. خوشبختانه این میوه در ایران توسط  شهرستان حاجی آباد کشت می شو د و ما را از واردات خرما پیارم بی نیاز کرده است. قیمت خرما پیارم کمی گران است که این مشکل نیز توسط سایت خرما ایران حل شده است. ما خرما را مستقیما از نخلستان به دست مصرف کننده اصلی می رسانیم و از ارتباط با دلالان و واسطه های سودجو معذوریم. به همین دلیل میوه با قیمت مناسبی به دست مصرف کننده می رسد.

فروش خرما پیارم

خرما پیترم نیمه خشک و نیمه گوشتی است و دارای بافت نرم و شکلاتی است که به راحتی جوییده می شود. این میوه  بیزی شکل و کشیده می باشد و قد دانه های ان تا ۱۰ سانتی متر نیز می رسد.پوست پیارم قهوه ای رنگ است و به گوشت ان چسبیده است.

فروش خرما پیارم با کیفیت حاجی آباد با قیمت نازل

فروش خرما پیارم توسط بسیاری از سایت ها و فروشگاه های انجام می شود. اما سایت ما این کا را به صورت کاملا اصولی وعامه پسند انجام می شود.چرا که میوه با کیفیت و خوش طعم را با قیمت بسیار مناسب عرضه  می نماییم.

فروش خرما پیارم

درسایت خرما ایران می توانید انواع ارقام خوش طعم را با قیمت مناسب خریداری نمایید.لطفا از دیگر ارقام ما دیدن نمایید.

 

جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.