فروش خرما کلوته اصل جیرفت به صورت عمده و خرده

فروش خرما کلوته اصل جیرفت به صورت عمده و خرده در تمام شهر های ایران!

در سایت خرما ایران خرمای کلوته با کیفیت بسیار بالا و به صورت عمده و خرده در تمام ایران عرضه می شود. و شما می توانید خرمای تازه و با کیفیت را به صورت مستقیم و با قیمت مناسب خریداری نمایید. در سایت ما امکان عرضه خرما به صورت حضوری و غیر حضوری فراهم شده است. و همچنین تمام خرما ها در دو حالت بسته بندی شده و فله ای موجود می باشند.

فروش خرما کلوته

خرما کلوته جیرفت

خرما کلوته که با نام کلاته نیز شناخته شده است. رقم نیمه خشک و بسیار خوش طعم خرما ایرانی می باشد که دارای طعم بسیار عالی  و کیفیت بسیار خوبی می باشد.خرما کلوته شبیه به رطب مضافتی بم می باشد اما نسبت به آن رطوبت کمتری دارد. اندازه دانه های کلوته متوسط  می باشد و پوستی قهوه ای رن و براق دارد که به راحتی از گوشت جدا می شود.

فروش خرما کلوته

این میوه برای سلامتی بدن بسیار مفید است. ودر تمامی سنین به سلامتی فرد کمک می کند. به مثال های زیر توجه نمایید تا گوشه ای از خواص خرما را به طور مختصر مشاهده نمایید.

  • باعث استحکام و رشد بهتراستخوان ها در سنین کودکی و نوجوانی
  • جلوگیری ازپوکی استخوان و ضعف در سنین بالا
  • جلوگیری از پیری زودرس در سنین میانسالی
  • تامین انرژِی ورزشکاران در هنگام تمرین بدون هیچ عوارضی
  • تامین آهن خون و جلوگیری از ضعف به ویژه برای بانوان
  • و…

فروش خرما کلوته

می توانید جهت اطلاع از فروش خرما کلوته  توسط سایت خرما ایران با مشاوران خوب سایت خرما ایران تماس حاصل فرمایید. در سایت ما انواع ارقام خوش طهم ما استعمران و ربی را به صورت عمده و خرده عرضه می شود.

تمامی خرما ها اصل شهر های خرما خیز ایران می باشند و از کیفیت بالا برخوردار  می باشند.