فروش عمده خرما پیارم

فروش عمده خرما پیارم درجه یک با بهترین کیفیت و لذیذ ترین طعم ممکن به دلیل رعایت تمام موازین بهداشتی و تولیدی هم اکنون در برند ما آغاز شد. خرما پیارم گران بها ترین و دارای بالا ترین رتبه از نظر کیفیت و طرفداران می باشد که به اصطلاح به آن عروس خرما ها نیز می نامند.

این خرما از هر نظر بالا ترین رتبه را دارد و یکی از پر طرفدار ترین خرما ها است البته خرما ها همگی پر طرفدار و دارای خواهان خودش می باشد. اما خرما پیارم جنوب چون بسیار کم یاب است حسابی خودش را در بین خرما های دیگر محبوب نشان داده است.

خرما پیارم اصل هم رطوبت فوق العاده کمی دارد و هم ارزش غذایی بسیار بالایی مثلا قند موجود در آن فوق العاده محدود است و آن مقدار کمی هم که در آن وجود دارد از نوع فروکتوز است که به راحتی در متابولیسم بدن شرکت می کند به همین دلیل است که کسانی که مبتلا به دیابت هستند با خیال راحت و با تجویز پزشک آن را مصرف می کنند.

گوشه ای از دارایی های خرما ها

  1. مواد معدنی همچون : کلسیم ، آهن ، پتاسیم ، مس ، منگنز ، منیزیم و…
  2. ویتامین هایی همچون گروه ویتامین های : A _ B _ C _ D _ E
  3. سرشار از آنتی اکسیدان ها
  4. و…

در ماه مبارک رمضان با توجه به سنت پیامبر اکرم (ص) همه روزه داران خرما را در سفره های افطارشان قرار می دهند تا حتی قبل از صرف شام به مدت نیم ساعت خرما را برای بازگرداندن انرژی و قند خونی که از دست رفته است به کار گیرند اگر چه همان طور که در بالا گفته شد این محصول دارای تمام مواد مورد نیاز بدن است پس قطعا مواد مورد نیازی که در طول روز روزه داران از دریافت آن معذور بوده اند را به بدنشان خواهد رسید.