فروش مستقیم خرمای کبکاب

فروش مستقیم خرمای کبکاب آغاز شد. شما می توانید جهت کسب اطلاع از شرایط فروش و یا ثبت سفارش با مشاورین ما در این مرکز در ارتباط باشید.
خرما یکی از مهمترین محصولات کشاورزی در استان بوشهر می باشد و با توجه به آب و هوای گرم و خشک این منطقه شاهد برداشت مرغوب ترین انواع خرما در استان بوشهر می باشیم.
خرمای کبکاب یکی از معروف ترین ارقام خرمای برداشت شده در منطقه خشت و کمارج و دشتستان استان بوشهر و شهرستان برازجان می باشد. لازم به ذکر است این رقم خرما در مناطق دیگری همچون شهرستان بهبهان، کازرون، جهرم، طبس و خورموج نیز کاشت و تولید می شود اما مرغوب ترین نوع این رقم خرما مربوط به دشتستان استان بوشهر می باشد.

ویژگی های خرمای کبکاب

خرمای کبکاب از نمونه ارقام نیمه خشک خرما به شمار می رود. مصرف این رقم خرما بیشتر به صورت رطب و خرما می باشد. رنگ میوه در مرحله خارک و رطب زرد رنگ است و در مرحله خرما متمایل به قهوه ای تیره می باشد. خرمای کبکاب دارای پوستی زخیم تر نسبت به سایر ارقام خرما می باشد و میزان چسبندگی هسته به گوشت میوه نیز بالا می باشد.
گفتنی ست خارک کبکاب از اواسط مرداد ماه میرسد ولی برداشت میوه کاملا رسیده در اواسط شهریور ماه صورت می گیرد.
خرمای کبکاب از نظر اهمیت اقتصادی جزو ارقام پر مصرف می باشد و یکی از ارقام خرمای صادراتی ایران محسوب می شود.
به اطلاع می رسانیم در این مرکز بهترین انواع خرما به صورت بسته بندی و فله با مناسب ترین قیمت و به صورت مستقیم آماده ارسال به سراسر کشور می باشد.
منبع: بازار خرما ایران