فروش مستقیم خرما مضافتی با کیفیت بم

فروش مستقیم خرما مضافتی با کیفیت بم یکی از فروش های پر رونق در ایران می باشد. و هر جا که سخن از فروش مستقیم و بی واسطه باشد. بدون شک طرفداران زیادی در ان جا برای خرید حاضر می شوند. برخی از محصولات غذایی مانند میوه های از جمله خرما گاه به وسیله دلالان خریداری می شوند. که ان ها خرما ها در انبار نگهداری می کنند. تا بتوانند در زمان مناسب آن را با قیمت های بالایی به مصرف کننده عرضه نمایند. البته همه ی دلالان این کار را نمی کنند. اما به  هر حال  انتقال محصول بین فروشندگان مختلف از بالا به پایین باعث می شود تا قیمت آن بالا برود و گاه سلامت و تازگی خود را به دلیل شرایط انبار از دست بدهد.

فروش مستقیم خرما مضافتی

در فروش مستقیم تاجران ما خرما ها را به طور مستقیم از نخلستان خریداری می کنند. و توسط بستر های خرید و فروش مستقیم از جمله سایت خرما ی ایران ان را به فروشنده محلی و یا مصرف کننده عرضه می نمایند. در این حالت ما محصول تازه و با کیفیت را با قیمت مناسب به شما عزیزان عرضه می نماییم.

فروش مستقیم خرما مضافتی

خرما مضافتی بم

یکی از بهترین و خوش طعم ترین خرما های ایرانی است. که قیمت هر کیلو ان از ۱۰ هزارتومان شروع می شود. این میوه بسیار مفید است. و نرم و گوشتی و لذیذ می باشد. خرما مضافتی بیشترین رطوبت را دارد و رطب مضافتی بم از معروف ترین ارقام خرما در ایران و جهان می باشد.

فروش مستقیم خرما مضافتی

خرید خرمای خوب و با کیفیت نیازمیند داشتن اطلاعات و آگاهی کاملا درباره ویژگی های میوه،سلامت و..آن می باشد. که ما تمام تلاش خود را می کنیم. تا شما را از این مسایل به طور کامل آگاه نماییم. به همین دلیل لیستی از خرما های خود را عرضه و تمام اطلاعات و ویژگی های ان ها را به جهت مطالعه شما عزیزان نگارش کرده ایم.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام ان کلیک نمایید.