قیمت انواع خرما صادراتی ایران

خرماهایی که از نوع صادراتی می باشند نسبت به مابقی نمونه ها از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردارند. در ایران فروش انواع این محصولات با نرخ مناسب تر انجام می گیرد.
معمولا محصولاتی که به کشور های دیگر صادر می شوند باید از لحاظ کیفیت، ظاهر، بسته بندی، طعم و…. در درجه بالایی نسبت به سایر محصولات باشد. به عبارت دیگر باید استاندارد لازم را برای صادرات داشته باشند. ایران تولید کننده بیشتر از ۳۰۰ گونه خرما و رطب است که ۳۰ نمونه از این محصولات را به خارج یعنی کشورهای اورپایی و آمریکایی صادر می کنند. نمونه هایی مانند استعمران، گنتار، شاهانی، مضافتی، کبکاب و… از این قبیل می باشند.

تولید خرما

خرما از سالیان دور در کشور تولید می شده است. این محصول ارزش غذایی بسیار بالایی دارد به همین دلیل به عنوان یک غذای کامل مورد استفاده قرار می گیرد. شهرهای جنوبی کشور خرما را در انواع گوناگون و حجم انبوه تولید کرده و با قیمت مناسب توزیع می کنند.

روش های خرید و فروش خرما

خرما را با روش های زیادی می توان تهیه کرد. یکی از آسانترین روش ها مراجعه به مراکز تجاری بزرگ فروش و نمایندگی ها است که در سراسر کشور موجود می باشند. روش دیگر استفاده از سایت های اینترنتی بسیار معتبر است.
منبع: بازار خرما ایران