قیمت بهترین خرما خشک ایرانی

یکی از بهترین و مرغوبترین خرما در یزد که در بازار کشور عرضه می شود خرما خشک است. این محصول را می توانید با قیمت های ارزان و گران از فروشگاهها تهیه کنید.
یکی از محصولات کشاورزی که طرفداران بسیار زیادی دارد و عده زیادی از مردم از این محصول استفاده می کنند خرما است. ایران و برخی از کشور های آسیایی مانند هند، عربستان، عراق و…. بیشترین پرورش دهندگان خرما می باشند. تنوع در طعم، رنگ، مزه و… از ویژگی هایی است که باعث شده است که این محصول مشتری پسند شود و نظر تاجران این عرصه را به خود جلب کند. مرغوب ترین انواع خرمای ایرانی در جنوب کشور کشت می شود.

خرما خشک

یکی از تنقلات مرغوب در کشور خرما است که نمونه بارز آن خرما دو ردیفه می باشد. این محصول بسیار مقوی و عالی در چند گونه متفاوت است، خرمای زاهدی و خرمای دیری از بهترین نوع این محصولات هستند که ارزش صادراتی بالایی دارند. انرژی، کالری و قند خرمای خشک از سایر انواع این محصولات بیشتر است. خوب است بدانید که تارهای صوتی انسان از قند بدن تغذیه می کنند و برخی از خوانندگان قبل از اجرای کنسرتهای خود خرما می خورند.

از دیگر مزایای خرمای خشک ماندگاری بالایی آن در دمای اتاق است که تقریبا می توان گفت بین ۱۰ تا ۱۲ ماه دوام می آورد. البته لازم به ذکر است که این محصول مقوی و درجه یک در سردخانه های کشور تا ۵ سال ماندگاری دارند.
معمولا این مدل خرما بسیار ارزان تر از مابقی رقیبان خود است. می توانید انواع این محصولات را از نمایندگی ها و فروشگاه های سراسر کشور با قیمت مناسب تهیه نمایید.