قیمت جدیدترین خرما پیارم

قیمت جدیدترین خرما پیارم نیز در برند رما ایران با توجه به خصوصیات خرما و درجه یک بودن و بسته بندی های شکیل آن نیز تعیین می گردد.

خرما پیارم اصل یک خرمای  صادراتی به شمار می اید که باعث رونق اقتصادی کشور و نخلستان داران شده است. شما باید جهت سلامتی خود و عزیزانتان حتما خرما پیارم را در لیست غذایی خود قرار دهید زیرا دارای ارزش غذایی بی نظیری میباشد.

پوست نازک خرما پیارم به رنگ قهوه‌ای تیره و با توجه به اینکه گوشت و پوست آن کاملاً به یکدیگر چسبیده‌اند، ظاهری وسوسه انگیز دارد و فرایند شستشوی آن نیز به صورت کامل انجام می‌گیرد . کافیست جهت خرید این خرمای بی نظیر به سایت ما مراجعه کرده و در اسرع وقت آنرا دریافت نمایید.

قیمت جدیدترین خرما پیارم

 

قیمت جدیدترین خرما پیارم

تمام خرماها از جمله خرما پیارم در صدر هرم غذایی قرار دارد که باید توجه ویژه ای به ان شود. خواص بی نظیر این خرما زبانزد خاص و عام از زمانهای گذشته است. از جمله ویژگی ها میتوان به:

مصرف خرما پیارم برای بهبود سلامت کبد و پیشگیری از بیماری کبد چرب مفید می باشد، همچنین خرما باعث افزایش سم زدایی از کبد می شود.

ویتامین A موجود در خرما پیارم اصل شیره دار باعث بهبود سلامت چشم ها شده و از نابینایی در افراد دیابتی جلوگیری می کند. سطح بالای آهن موجود در خرما پیارم می تواند کم خونی زنان باردار را درمان کند، و عضلات رحم را تقویت کرده و باعث افزایش شیر مادر در دوران شیردهی می شود.

فیبر موجود در خرما پیارم باعث تقویت باکتری های خوب در معده شده و برای درمان معده درد، زخم معده و تقویت دستگاه گوارش مفید می باشد.

مصرف ناکافی فیبر ممکن است باعث ایجاد بواسیر یا هموروئید شود مصرف خرما پیارم درجه دو به دلیل مقادیر بالای فیبر به درمان این بیماری دردناک کمک می کند اشاره نمود. کافیست جهت خرید این خرمای بی نظیر با ما در تماس باشید.