قیمت خرده خرما زاهدی بوشهر

قیمت خرده خرما زاهدی را می توانید از مشاوران سایت خرما ایران بپرسید. شما می توانید از قیمت انواع خرمای موجود در سایت خرما مطلع شوید. و آن ها را با قیمت های بازار های دیگر مقایسه نمایید.آنگاه متوجه مقرون به صرفه بودن محصولات ما می شود. ما خرما های زاهدی تازه و خوش طعم را با قیمت بسیار مناسب در تمام شهر ها ایران عرضه می نماییم.

قیمت خرده خرما

تمام خرما های موجود در این سایت بصورت عمده و خرد در تمام شهر ها عرضه می شود. خرمای تازه و با کیفیت یکی از خوشمزه ترین میوه ها می باشد.این میوه با کیفیت به طور عمده در شهر های جنوبی ایران کشت می شود. هر کدام از شهر ها چندین نوع خرما کشت می کنند. اما محصول امحصاری ان ها به طور کل یک یا دو نوع خرمای مشهور می باشد. ما در این جا به نام برخی از خرما های ایران و شهر کشت کننده ان اشاره خواهیم کرد.

نام خرماشهرستاناستان
ربیایرانشهرسیستان و بلوچستان
مضافتیبمکرمان
زاهدیبوشهربوشهر
پیارمحاجی آبادهرمزگان
کلوتهجیرفتکرمان
استعمرانخوزستانخوزستان

 

شما می توانید ویژگی های هرکدام از این خرما ها را در سایت مطالعه نمایید. و خرما مورد علاق و سازگار با سلیقه خود را سفارش دهید.

قیمت خرما زاهدی

قیمت خرده خرما زاهدی  از  ۵۰۰۰ هزارتومان شروع می شود.البته ما در این سایت برای خریداران خود تخفیف های خوبی را در نظر گرفته ایم .خرما زاهدی رقم تمام خشک خرما ایرانی است. این خرما ها مزه عالی دارند. و دارای طعمی شیرین و خواص زیادی هستند. خرما زاهدی به طور عمده در مراحل خارک و رطب  قابل مصرف نیست.

شما می توانید از خرما های خوش طعم دیگز در همین سایت دیدن فرمایید.

خرما خوب و سالم را مصرف نمایید. و به سلامتی بدن خود کمک کنید.

قیمت خرده خرما