قیمت خرده خرما صادراتی

قیمت خرده خرما صادراتی درجه یک با ارائه بهترین بسته بندی ها هم اکنون در برند ما اعلام شد اما به دلیل نوسانات ارزی در صفحاتمان اجازه اعلام دقیق آن را نداریم اما با شماره هایی که در زیر همین صفحه قرار می دهیم به شما این امکان را می دهیم که با همکاران ما به صورت دقیق و مستقیم ارتباط بر قرار کرده و قیمت ها را از آن ها بپرسید. خرما ها انواع مختلفی دارند که اکثرا همه آن ها برای صادرات مناسب هستند اما خرما هایی که رطوبت کم تری دارند برای صادرات مناسب تر هستند چون توانایی مقاومت در برابر گند زدگی و له شدگی بیش تری دارند اگر چه ما تمام محصولات را در سرد خانه ها و شرایط نگه داری خاص برای شما نگه داری می کنیم.

انواع خرما هایی که در برند ما به وفور موجود و آماده صادرات می باشد

  1. خرما استعمران درجه یک
  2. خرما شاهانی ناب
  3. خرما ربی خوشمزه
  4. خرما کلوته عالی
  5. خرما کبکاب پر طرفدار
  6. خرما پیارم عروس خرما های ایرانی
  7. و…

برای این که از موجودیت خرما ها ، قیمت آن ها ، زمان ارسال و… استعلام بگیرید با شماره هایی که در زیر همین صفحه برایتان قرار می دهیم تماس بگیرید و با خیال راحت از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

خرما ها کامل ترین محصولاتی هستند که برای هر رده سنی مناسب و مفید می باشند برای مثال برای بیماران سالمند و دیابتی یکی از بهترین گزینه ها برای تامین قند مجاز مصرفی مورد نیاز بدنشان می باشد و یا این که بچه هایی که در سن بلوغ ، رشد و سوزاندن انرژی هستند یکی از بهترین میان وعده ها می باشد که پدر و مادران می خواهند آن را برای بچه هایشان تجویز و پیشنهاد بدهند. اگر چه هیچ بچه ای وجود ندارد که از طعم لذیذ خرما بگذرد.

سپاس از همراهیتان.