قیمت خرمای ربی درجه یک سراوان

جهت اطلاع از قیمت های روز انواع خرمای سراوان از جمله خرمای ربی درجه یک می توانید با مشاورین ما در این مرکز در ارتباط باشید.
شهرستان سراوان نام منطقه ای در استان سیستان و بلوچستان می باشد. سراوان از نظر اقلمی دارای آب و هوایی گرم و خشک است. خرما به عنوان میوه ای گرمسیری یکی از مهمترین محصولات کشاورزی در این شهرستان می باشد و با توجه به شرایط جغرافیایی مناسب سراوان برای کشت انواع خرما، شاهد پرورش مرغوب ترین انواع خرما در این منطقه می باشیم.

خرمای ربی درجه یک سراوان

آیا با ویژگی های خرمای ربی آشنا هستید؟
خرمای ربی یکی از محصولات کشاورزی بومی در استان سیستان و بلوچستان و شهرستان سراوان می باشد. بیش ۸۰ درصد نخلستان های این شهر به پرورش میوه ربی اختصاص دارد.
خرمای ربی یکی از نمونه ارقام خرماهای نیمه خشک می باشد. این میوه ظاهری متفاوت دارد و از میزان شیرینی متوسطی برخوردار می باشد.
خرمای ربی میوه ای کشیده و به رنگ مشکیبراق می باشد، پوست خرمای ربی کمی چروکیده است و میزان چسبندگی هسته به گوشت میوه متوسط می باشد.
خرمای ربی سرشار از آنتی اکسیدان می باشد و خاصیت ضد سرطانی دارد.
آیا از سهم صادرات میوه ربی اطلاع دارید؟
شهرستان سراوان از نظر تعداد سردخانه و تجهیزات بسته بندی خرما از شهرهای فقیر خرماخیز کشور می باشد و متاسفانه شاهد قاچاق خرما ربی به سایر کشورهای همسایه می باشم. خرمای ربی با توجه به تمام ویژگی های منحصر به فردی که دارد هنوز نتوانسته است جای خود را در بازارهای خارجی تثبیت نماید.
شما می توانید در این مرکز خرمای ربی درجه یک سراوان را به صورت مستقیم تهیه نمایید.
منبع: بازار خرما ایران