قیمت خرما زاهدی بوشهر

قیمت خرما زاهدی بوشهر بسیار مناسب می باشد.خرما یکی از میوه های ارزان قیمت می  باشد. که انواع  مختلفی دارد.این میوه در بسیاری از کشور های جهان کشت می شود.اما خوش طعم ترین و بهترین نوع خرما ها کشت ایران می باشد. ایران دارای نخلستان های بسیار عظیمی می باشد.که بیش از ۳۲ نوع خرما را کشت می کنند. این خرما ها کاملا تازه بوده و با کیفیت بسیار بالایی عرضه می شوند. یکی از نکات مهم و قابل توجه در کیفیت خرما ایرانی ارگانیک بودن آن ها می باشد. خرما ها بصورت کاملا طبیعی و بدون دخالت هیچ گونه هورمون های رشد و کود های صنعتی قوی پرورش داده می شوند.

قیمت خرما زاهدی

خرما زاهدی بوشهر

خرما زاهدی یکی از بهترین خرما های ایرانی اسن. که قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. این خرما به طور عمده در استان بوشهر کشت می شود. و بهترین و خوش طعم ترین خرما  این نوع خرما درهمین استان کشت می شود. خرما زاهدی رقم خشک و نیمه گوشتی می باشد. این خرما دارای کیفیت بالا و خواص زیادی می باشد. خرما دارای رنگ زرد و هسته کوچکی است. هستته خرما به راحتی از گوشت آن جدا می شود.

قیمت خرما زاهدی

خرما یکی از میوه های بسیار مفیدی می باشد. که سرشار از انواع  کلسیم ها و منیزیم می باشد. خواص خرما به گونه ای می باشد.که بر روی تمام قسمت های بدن از جمله خون،استخوان ها،پوست و مو… تاثیر مثبت دارد.

قیمت خرما زاهدی بوشهر را می توانید از مشاوران سات خرما ایران بپرسید.مشاوران خوب ما به تمام سوالات شما درباره خرما و قیمت آن جواب دهید.

لطفا از دیگر خرما های خوب و با کیفیت ما دین نمایید. تمام تلاش خود را می کنیم . تا ویژگی های خرما ها را به طور واضح شرح دهیم.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.