قیمت خرما مضافتی بم با کیفیت

قیمت خرما مرداب سنگ با کیفیت با توجه به درجه ی بالا و پایین ان متفاوت می باشد. البته خرما مضافتی یکی از خرما هایی است که بیشتر در حالت بسته بندی شده عرضه می شود. به همین دلیل بنا بر وزن هر بسته قیمت آن می تواند متفاوت باشد.قیمت خرما مضافتی بم در تهران در سال جتاری با نوسانات بسیار زیادی همراه بوده و از کیلویی ۸۰۰۰ تومان تا ۱۸۰۰۰ تومان متفاوت بوده است. شما می توانید این خرمای خوش طعم و با کیفیت را با قیمت بسیار مناسبی خریداری نمایید. سایت خرما ایران آماده ی عرضه این خرما به صورت عمده و خرده در تمام شهر های ایران می باشد.

قیمت خرما مضافتی

خرما مضافتی بم

این رقم خرما که بیشتر در مرحله ی رطب مصرف می شود یکی از خوش طعم ترین خرما های در ایران می باشد گه در داخل و خارج از کشور طرفداران بسیار زیادی دارد.این میوه ی خوش  طعم و با کیفیت که دارای مزه عالی می باشد . از ارقام مرطوب ،گوشتی و شیره ای می باشد که پوست نازک و رنگ تیره ای دارد.

به جدول زیر که درباره قیمت انواع خرما می باشد دقت فرمایید. این جدول آخرین خبر از باشگاه خبرنگاران درباره ی قیمت خرما در سال ۹۷ می باشد.

نام و وزن محصولقیمت (تومان)
رطب مضافتی ۵۵۰ گرمی۱۰،۵۰۰
هر کیلو خرما کبکاب۱۰۰۰۰
رطب عسلی ۹۰۰ گرمی۱۱،۸۵۰
رطب مضافتی ۷۰۰ گرمی۱۵۰۰۰
خرما مضافتی ۶۵۰ گرمی۱۳،۹۰۰
خرما پیارم با هسته۲۰۰۰۰
خرما خاصویی ۳۰۰ گرمی۵۰۰۰
خرما پیارم ۲۱۰ گرمی۱۱،۵۰۰
رطب مضافتی درجه یک ۶۰۰ گرمی۱۴،۵۰۰

 

البته باید گفت این ها قیمت هایی از شرکت های مختلف می باشد. در سایت خرما ایران تمامی خرما ها با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود. و قیمت خرما مضافتی بم با کیفیت بسیار مشتری پسند می باشد. شما حتما از خرید خود راضی خواهید بود برای اطلاع دقیق قیمت هر نوع خرما در سایت ما با مشاوران خوب سایت خرما ایران تماس بگیرید.

قیمت خرما مضافتی

در این سایت خرما ربی ایرانشهر و خرما  زاهدی بوشهر نیز با قیمت مناسب عرضه می شوند.لطفا از این ارقام نیز دیدن نمایید.