قیمت خرما کلوته درجه یک جیرفت

قیمت خرما کلوته درجه یک جیرفت در سایت ما بسیار مناسب می باشد. داین میوه خوب و خوش طعم را با قیمت مقرون به صرفه خریداری نمایید. و از خرید خود لذت ببرید.خرما کلوته جیرفت یکی از خرما های خوب ایرانی می باشد. که طعم عالی دارد . و خواص آن بیشما می باشد. این میوه موجب سلامتی و شادابی بدن می شود. و هرکدام از مواد موجود در ان باعث سلامتی قسمت خاصی از بدن می شود.به مثال های زیر دقت نمایید.

قیمت خرما کلوته

۱٫    کلسیم

کلسیم مهم ترین عنصر مورد نیاز استخوان ها می باشد.که باعث استحکام و رشد استخوان ها در سنین کودکی و نوجوانی و همچنین جلوگیری از پوکی استخوان در سنین بالاتر می شود.

۲٫     فیبر

فیبر های موجود در خما به هضم غذا کمک می کند. ئو باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارشی می گردد. این پروسه از یبوست و درد معده و…جلوگیری می کند.

۳٫     آهن

آهن مهم تریم ماده مورد نیاز خون می باشد. که باعث می شود اکسیژن توسط خون به به تمام قسمت های بدن حمل شود. و سلامت و نشاط  بدن را به همراه دارد. کمبود آهن به ویژه در خانم ها مشکلات زیادی از جمله کسلی،ضعف ،سردردو… را به وجود می آورد.

این ها تنها بخشی از خواص خرما می باشد. ودر خرما بیشتر از چندین نوع املاح و مواد معدنی ،ویتامین و…وجود دارد.

قیمت خرما کلوته

خرما کلوته

خرما کلوته رقم نیمه خشک و نیمه گوشتی می باشد. که طعم بسیار عالی دارد.این میوه به طور عمده در شهرستان جیرفت واقع در کرمان کشت می شود. پوست به رنگ قهوه ای ملایم دارد و پوست به طور خاصی براق است. اندازه دانه های خرما زیاد بزرگ نیست و در هر کیلو حدود صدد دانه خرما جا می گیرد.

شما می توانید از دیگر  خرما های خوب و با کیفیت ما در این سایت دیدن فرمایید. تمام خرما ها کاملا تازه و اصل ایران می باشند. و ما ان ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می نماییم.

ما به جهت آگاهی شما از ویژگی های انواع خرمای ایرانی و قیمت ان ها تمام اطالاعات هر خرما را به طور کامل شرخ داده ایم. لطفا جت نمایش اطلاعات هر کدام از ان ها بر روی نام خرما کلیک نمایید.