قیمت خرید خرما پیارم درجه یک حاجی آباد

قیمت خرید خرما پیارم درجه یک حاجی آباد در سایت خرما ایران بسیار مناسب است. و علی رغم گران بودن این خرما ما ان را با قیمت مناسبی عرضه می نماییم. به طوری که همه اقشار جامعه بتوانند آن را مصرف نمایند. چرا که پیارم بسیار خوش طع است. و خواص بسیار زیادی دارد. پیارم در کل جهان به عنوان منحصربفرد ترین خرما شناخته شده است.

قیمت خرید خرما پیارم

شما می توانید جهت اطلاع دقیق از قیمت خرید خرما پیارم درجه یک  با مشاوران خوب سایت خرما ایران تماس حاصل فرمایید. و خرما تازه و مورد نیاز خود را بصورت مستقیم تهیه نمایید. ما  همچنین به شما امکان تهیه خرما بصورت حضوری و غیر حضوری را می دهیم. و تمام جوانب را جهت کسب رضایت شما عزیزان در نظر گرفته ایم.

قیمت خرید خرما پیارم

خرما پیارم

خرما پیارم دانه درشت است.و بافت ان نیمه خشک ،نیمه گوشتی و نرم و شکلاتی است. به همین دلیل یکی از بهترین خرما های محبوب می باشد. در هر کیلو از خرمای پیارم حدود ۷۰ الی ۸۰ عدد قرار می گیرد.و قد هر دانه خرما حدود شش الی سانتی متر می باشد. پوست این خرما زیاد صاف نیست و پوست و گوشت به هم چسبید ه اند. اما هسته کوچکی دارد که به راحتی تاز گوشت خرما جدا می شود.

قیمت خرید خرما پیارم

در سایت ما انواع خرمای تازه و با کیفیت بصورت عمده و خرده به فروش می رسد. این میوه سالم و با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری نمایید. و از خرید خود لذت ببرید.

لطفا به جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها برروی نام ان ها کلیک نمایید. ما برای بالا بردن آگاهی شما اطلاعات تمام خرما ها به طور کامل شرح داده ایم.