قیمت فروش انواع خرما پیارم

انواع مختلفی خرما در کشور کشت می شود که یکی از بهترین نمونه های آن پیارم است. فروش این محصولات در سراسر کشور با نرخ و قیمت بسیار مناسبی انجام می گیرد.
خلیج فارس و خوزستان را مهد تمدن خرما می نامند زیرا این مناطق شرایط بسیار مطلوبی برای رشد نخل دارند و می توان از این خطه خرمای مرغوبی تهبه کرد. خرما انواع بسیار زیادی دارند اما همه آنها از نظر تجاری مورد توجه و استقبال نیستند. اما خوب است بدانید که از ۳۰۰ گونه متفاوت خرما ۳۰ نوع آن برای فروش عرضه می شود. خرمای پیارم، کبکاب، استعمران، مضافتی از نمونه های خرمای تجاری می باشند.
انواع خرما
ما ایرانی ها به نسبت غربی ها شناخت دقیقتری از خرما و انواع آن داریم. زیرا خرما جزء محصولاتی می باشد که از زمانهای بسیار دور مهمان سفره های ما بوده است. خرمای استعمران، پیارم، مضافتی و…. همانطور که در قسمت بالا اشره شد از بهترین نمونه های خرما می باشند.
فروش خرمای پیارم
از جمله نقاطی که در آن خرما تولید می شود جاجی آباد هرمزگان است که از جمله مراکز عمده تولید و پرورش خرمای پیارم می باشد. خرمای پیارم از این مناطق در داخل و خارج توزیع می گردد. اگر می خواهید با قیمت مناسبتر تهیه کنید می توانید به باغداران سری بزنید.
منبع: بازار خرما ایران