قیمت فروش خرده خرما کلوته جیرفت

قیمت فروش خرده خرما کلوته جیرفت یکی از سوالات مداوم مصرف کنندگان خرما در ایران می باشد. چرا که اکثر افراد با توجه به نوسانات بازار عموم مصرف کنندگان نگران گران شدن قیمت ها می باشند.اما نگران نباشید سایت خرما ایران این خرمای خوب و با کیفیت را با قمیت مناسب در تمام ایران عرضه و پخش  می کند.

قیمت فروش خرده خرما

قیمت فروش خرده خرما کلوته

قیمت خرما کلوته از حدود هر کیلو ۱۰۰۰۰ هزار تومان شروع می شود. وقیمت مناسبی دارد. اما سایت ما تمام تلاش خود را می کند تا با خرید و فروش مستقیم خرما قیمت فروش خرده خرما کلوته را کاهش دهد . و باعث رضایت و خشنودیمصرف کننده شود.

خرما کلوته جیرفت

خرما کلوته نیمه خشک و نیمه گوشتی است. طعم و رنگ عالی دارد. و با توجه به رطوبت و نرمی و لطافتی که دارد.شباهت بسیار زیادی به خرما مضافتی دارد.خرما کلوته بسیار خوش طعم  است و خواص بسیارزیادی دارد.مصرف خرما برای تمام افراد در تمام سنین مفید می باشد.افرادی که رژیم لاغری دارند. می توانند با مصرف خرما  ویتامین ها ،املاح و مواد معدنی،فیبر ها و پروتین مورد نیاز بدن خود را تامین کنند. همچنین قند های موجود در خرما به راحتی توسط بدن تجزیه می شوند.و انرژی لازم جهت فعالیت های روزانه را تامین می کنند.

قیمت فروش خرده خرمادر سایت ما انواع خرمای تازه و با کیفیت بصورت عمده و خرده به فروش می رسد. این میوه سالم و با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری نمایید. و از خرید خود لذت ببرید.

لطفا به جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها برروی نام ان ها کلیک نمایید. ما برای بالا بردن آگاهی شما اطلاعات تمام خرما ها به طور کامل شرح داده ایم.