قیمت فروش مستقیم خرما کلوته  اصل جیرفت

قیمت فروش مستقیم  خرما بسیار مناسب  می باشد. و فروش مستقیم یکی از فعالیت های صادقانه و منصفانه در عرصه پخش و عرضه خرما می باشد. یکی از خرما های خوب ایرانی خرما کلوته  جیرفت می باشد. که خواهان زیادی دارد و بازار فروش آن همراه با رونق بسیار خوبی است. و این نماد از کیفیت بالای این خرما و طعم عالی آن است.

قیمت فروش مستقیم خرما

خرما کلوته جیرفت

بهترین نوع خرما کلوته در شهرستان جیرفت واقع در کرمان کشت می شود. که بسیار با کیفت می باشد. به همین دلیل خرما کلوته را معمولا با پسوند جیرفت می شناسیم.این شهرستان دارای بهترین نخلستان های خرمای کلوته است که قادر می باشند خرمای کلوته را به صورت کاملا ارگانیک در مقدارانبوه کشت نمایند. خرما کلوته رقم نیمه خشک و نیمه گوشتی است. این خرما رنگ قهوه ای تیره ای دارد و از نظر ویژگی شبیه ترین خرما به رقم مضافتی می باشد. اندازه دانه های خرما کلوته متوسط می باشد و پوست و گوشت ان بهم چسبیده اند.این میوه تمام  بسیار از مواد و عناصر مورد نیاز بدن را در خود دارد. که بخش کوتاهی از آن را ها شرح می دهیم.

  • انواع ویتامین ها (آ،ب،ث،د)
  • املاح و مواد معدنی(کلسیم،فولات،آهن،فلورین،پتاسیم و…)
  • پروتیین
  • و…

قیمت فروش مستقیم خرما

قیمت فروش مستقیم خرما کلوته  اصل جیرفت

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت فروش مستقیم  خرما کلوته با مشاوران خوب ما تماس حاصل فرمایید. و محصول مورد نظر خود را به صورت عمده و یا خرده خریداری نمایید. ما به شما این امکان را می دهیم تا خرید خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری انجام دهید.

شما می توانید انواع خرمای ایرانی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در سایت خرما ایران خریداری نمایید . ما به شما بهترین خرما های خوش طعم و با کیفیت  را با قیمت مناسب عرضه می نماییم.

به جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.