قیمت مرغوب ترین انواع خرما جنوب

آیا از قیمت های مرغوب ترین انواع خرمای جنوب اطلاعی دارید؟ شما می توانید جهت سفارش و یا خرید این محصول با ما در این مرکز در ارتباط باشید.
قیمت انواع خرما با توجه به درجه بندی و بسته بندی آن متفاوت می باشد. لازم به ذکر است برخی از انواع خرما مانند خرمای پیارم از ارزش تجاری بسیار بالایی برخوردار می باشند و در حجم کمی در کشور تولید می شوند و از این همواره با قیمت های بالاتری در بازارهای داخلی عرضه می شوند.

بهترین شرایط رشد خرما

آیا می دانید مرغوبیت میوه خرما به چه عواملی وابسته می باشد؟
برای تولید و عرضه انواع محصولات کشاورزی و از جمله خرما باید فرآیندهای مختلفی از زمان رشد محصول تا بسته بندی و عرضه آن در نظر گرفته شود.
خرما میوه ای گرمسیری می باشد و میوه دهی آن تنها در مناطقی که دارای آب و هوایی گرم و خشک هستند امکان پذیر می باشد. درخت نخل خرما نیاز به بارندگی و یا آب زیاد ندارد. بهترین نوع خاک برای رشد میوه خرما خاک های شنی و رسی و سایر خاک های سنگین می باشد.
علاوه بر عوامل محیطی برای کشت میوه خرما نباید از فرآیندهای برداشت و بسته بندی خرما غافل ماند.
برداشت میوه خرما بسته به دیررس یا زودرس بودن نخل متفاوت می باشد و معمولا کار برداشت میوه خرما از مرداد ماه آغاز می شود و تا آبان ماه ادامه خواهد داشت.
برداشت میوه خرما را معمولا کارگران مرد به عهده دار می شوند. نا گفته نماند هر گونه سهل انگاری در برداشت میوه خرما می تواند ضایعات میوه را افزایش دهد. پس از برداشت میوه خرما تمهیدات لازم برای نگهداری آن باید صورت بگیرد.
منبع: بازار خرما ایران