مرکز خرید انواع خرما بسته بندی شده

مرکز خرید انواع خرما بسته بندی شده آماده عرضه انواع خرمای خوب و با کیفیت ایرانی به مشتریان خود می باشد. شما می توانید در این مرکز خرما های تازه و با کفیت را با قیمت مناسب خریداری نمایید. این میوه خوش طعم و مفید با تنوع بسیار بالایی در سایت ما عرضه می شود. و شما می توانید خرمای مورد نیاز خود را بصورت عمده و خرده و بصورت بسته بندی شده و یا فله ای سفارش دهید. در مرکز خرید انواع خرما،امکان خرید خرما به صورت حضوری و غیر حضوری فراهم می باشد. و ما به شما تضمین می دهیم خرما ها را ازآن خود کرده اید.

مرکز خرید انواع خرما

مرکز خرید انواع خرما

خرما یکی از میوه هایی است که در ایران به مقدار زیاد و با تنوع بالا کشت می شود. تمام خرماهای ایرانی بصورت کاملا ارگانیک کشت شده اند. و بسیار سالم و مقوی می باشند. فراوانی خرما در ایران از ارزش این میوه در نظر مردم نمی کاهد. و از دیرباز مردم ایران علاقه زیادی به مصرف خرما داشته اند.

انواع خرما تازه و با کیفیت

اگرچه خرما تا مدت ها سلامت و تازگی خود را حفظ می کند. و در برابر شرایط محیط بسیار پایدار است. اما هر چه تازه تر باشد مفید تر و سالم تر است. برخی از خرما های خوب ما عبارت اند از:

نام خرماشهر تولید کنندهویژگی هاقیمت
مضافتیبم_کرماننرم،گوشتی،مرطوب،پوست نازک۱۲۰۰۰ تومان
استعمرانخوزستاننیمه خشک،نیمه گوشتی،پوست قهوه ای رنگ_
پیارمحاجی آباد_هرمزگاندانه درشت،نیمه خشک،نیمه گوشتی۱۹۰۰۰ تومان
ربیایرانشهر_سیستاننیمه خشک ،نیمه گوشتی ،رنگ مابل به قرمز_
زاهدیبوشهرخشک،نیمه گوشتی ،زرد رنگ۵۰۰۰ هزارتومان
کلوتهجیرفت _کرماننیمه خشک و تر،نیمه گوشتی و نرم_

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بییشتر و بهتر درباره مرکز خرید انواع خرما بسته بندی شده با مشاوران خوب سایت خرما ایران تماس حاصل فرمایید.

مرکز خرید انواع خرما

درسایت ما بهترین و خوش طعم ترین خرما ها با کیفیت بسیار بالا عرضه می شود.این خرما ها بسیار تازه و با کیفیت است. و با قیمت مناسبی عرضه می شوند.

ما به جهت بالا بردن اگاهی شما ویژگی های هر کدام از خرما های فوق را به طور اختصاصی و کامل و با جزییات چندین بار شرح داده ایم. شما می توانید جهت نمایش اطلاعات آن ها بر روی نام خرما ها کلیک نمایید.