مرکز خرید جدیدترین خرما بم

مرکز خرید جدیدترین خرما بم در نهایت خوشمزگی و آراستگی در چینش و بسته بندی به شما کمک می کنند تا خریدی فوق العاده را تجربه کنید. خرما بم نام تجاری همان خرما مضافتی است که تجاران برای راحتی بیان نام آن اسم شهرستان خواستگاه آن را روی آن گذاشته اند . شهرستان بم و در کل استان کرمان از تولید کننده های اصلی و قدرتمند این خرما می باشند که هر سالانه چند صد تن از این خرما را برداشت کرده و به بازار های جهانی عرضه می کنند. خرما مضافتی از نظر ظاهری، ظاهری حجیم و گوشتی دارد به طوری که هیچ خرمای دیگری این چنین ظاهری ندارد.

خرما بم دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد . برای بیان بهتر این موضوع به مواد معدنی موجود در آن از جمله کلسیم ، پتاسیم ، آهن و… اشاره می کنیم که مواد ضروری و ملزم بدن هستند. ویتامین ها هم از دیگر مواد ملزم بدن هستند که به صورت روزانه به آن نیاز داریم. اگر شما هم جزو افرادی هستید که از رژیم های غذایی پیروی کرده و تناسب اندامتان اولویت همه ورودی های بدنتان می باشد به شما توصیه می کنیم خرما را در برنامه غذایی و رژیمتان بگنجانید تا هم قند مورد نیاز بدنتان را تامین کنید و هم از قند های مصنوعی خود داری کرده اید.

خرما بم با چند کیفیت مختلف عرضه می شود؟

  1. خرما بم به نام ثمین
  2. خرما بم به نام شیرین
  3. خرما بم به نام سیما
  4. خرما بم به نام نسیم
  5. و…

همه موارد فوق دارای کیفیت های مختلفی هستند که در ایران عزیز تولید شده و به تمام جهان عرضه می شود. همکاران ما در هر ساعت از شبانه روز و به صورت ۲۴ ساعته آماده ثبت سفارش های شما از راه دور هستند و همه آن ها را در اسرع وقت برای شما ارسال خواهند شد.