مرکز خرید مستقیم خرما  استعمران تازه و با کیفیت خوزستان

مرکز خرید مستقیم خرما  استعمران تازه و با کیفیت خوزستان را به شما معرفی می نماییم که یکی از بهترین عرضه کنندگان خرما در ایران یم باشد. این مرکز تمامی فعالیت های خود را در بستر سایت خرما ایران انجام می دهد . و به طور مستقیم با مغازه داران و فروشندگان محلی  کار می کند و هیچ گونه همکاری با افراد و واسطه ای و به گفته ای عامیانه تر دلالان خرید و فروش خرما ندارد. تلاش ها بر این است تا با حذف واسطه ها هزینه ها را کاهش دهیم و میوه تازه و با کیفیت را با قیمت مناسب تری به دست شما عزیزان برسانیم.

مرکز خرید مستقیم خرما

خرما استمعمران خوزستان

خرمای استعمران یکی از میوه های خوش طعم ایرانی است. این میوه یکی از ارقام نیمه خشک و نیمه گوشتی اما دانه درشت می باشد که دارای طعم شیرین و ملایم و بافتی نرم است. بافت خرمای  استعمران بسیار لذیذ است و به راحتی جویده می شود. رنگ این میوه قهوه ای روشن است و براقیت خاصی دارد . استعمران دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط مختلف محیطی می باشد و می توانید مدت ها تازگی و سلامت خود را حفظ نماید. به همین دلیل از جهت انتقال و جا به جایی  بسیار مناسب می باشد . و یکی از ارقام مهم صادراتی به شمار می رود.

مرکز خرید مستقیم خرما

مرکز خرید مستقیم خرما  استعمران تازه و با کیفیت خوزستان

اگر قصد خرید از مرکز خرید مستقیم خرما  استعمران  را دارید با مشاوران خوب ما تماس حاصل فرمایید . ما به شما خرمای های با کیفیت و تازه را با قیمت بسیار مناسبی عرضه می نماییم. و مشاوران خو و مجرب  ما پاسخگوی تمام سوالات  شما دراین زمینه می باشند.

شما می توانید انواع خرمای ایرانی خوش طعم و با کیفیت را به صورت عمده و خرده از ما خریداری نمایید. ما به شما بهترین ها را عرضه می نماییم.

و…جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.