مرکز پخش انواع خرما مضافتی با کیفیت بم

مرکز پخش انواع خرما مضافتی با کیفیت بم یکی از بهترین مراکز عرضه خرما در ایران می باشد. که خرمای مضافتی را با کیفیت بسیار عالی در تمام ایران عرضه می نماید. خرما مضافتی یکی از ارقام خوش طعم خرما می باشد. که رطوبت زیادی دارد. و جز ارقام مرطوب خرما محسوب می شود.این میوه یکی از مهم ترین ارقام خرما بین ۳۰ رقم خرمای ایرانی ان است.و امکان عرضه ان در هر دو حالت بسته بندی شده و فله ای موجود می باشد.

مرکز پخش انواع خرما مضافتی

مرکز پخش انواع خرما مضافتی با کیفیت بم

مراکز پخش عمده خرما ،خرما ها را با کیفیت بالا ومقدار انبوه در تمام نقاط کشور عرضه می کنند. و همچنین در این مراکز عرضه خرما به صورت حضوری و غیر غیرحضوری  فراهم شده است.مصرف خرما در ایران بسیار زیاد می باشد.و تقریبا تمام خانوار ها از خرمای  استفاده می کنند. زیرا خرما خواص بسیار زیادی دارد. و موجب سلامتی و شادابی بدن می شود.

مرکز پخش انواع خرما مضافتی

خرما مضافتی گوشتی و نرم می باشد. این میوه مزه بسیار عالی دارد. پوست نازک و هسته کوچکی دارد. که به راحتی از گوشت ان جدا می شوند.به همین دلیل یکی از لذیذ ترین میوه ها محسوب می شود. اندازه خرما متوسط می باشد. و در هر کیلو از این میوه حدود صد الی نود عدد دانه خرما وجود دارد.

در سایت ما بهترین خرما های ایرانی عرضه می شوند.که بسیار تازه و خوش طعم و بسیار تازه می باشند.و با قیمت بسیار مناسب عرضه می شوند.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها برروی نام آن ها کلیک نمایید.