مرکز پخش مستقیم خرما مضافتی بم

مرکز پخش مستقیم خرما مضافتی بم د ر سایت خرما ایران!

آیا با مرکز پخش مستقیم خرما مضافتی بم در سایت خرما ایران آشنایی دارید.؟

یکی از مراکز مهم و موفق و فعال در عرصه پخش خرما ،مرکز پخش مستقیم خرما مضافتی بم می باشد.در این مزکز فروش عظیم بهترین و تازه ترین خرما های مضافتی بم بصورت عمده و خرده عرضه می شود.شما می توانید خرمای مضافتی بم را که از بهترین خرما های ایرانی می باشد در هر مقدار که می خواهید با بسته بندی های کاملا بهداشتی و همچنین فله ای با قیمت بسیار مقرون به صرفه خریداری نمایید.خرما مضافتی بم از جمله خرما ها ی مرطوب و نرم می باشد که کمتر کسی پیدا می شود تا از آن خوشش نیاد.این خرما از خرماهای مهم و اصیل ایرانی می باشد که در ایران بصورت کاملا ارگانیک کشت می شود.

مرکز پخش مستقیم خرما مضافتی بم

خرمای ارگانیک خرمایی می باشد که تمام مراحل رشد خود را به طور سنتی و طبیعی گذرانده است.در رشد این خرما هیچ کود تقویتی یا هورمون های رشد و…استفاده نشده و از نظز مواد ریزی مغذی بسیار غنی بوده و تمام خواص خود را حفظ می کند.

خرما ی مضافتی که در تیران بیشتر در شهرستان بم کشت می شود بسیار مهم و پر خاصیت می باشد.البته این خرما به دلیل شیره زیاد و رطوبت زیاد آن نیاز به نگهداری ویژه و دقیقی دارد تا فاسد نشود.

نشانه های فساد خرما

  1. بوی ترشیدگی و تخمیر
  2. عوض شدن رنگ پوست
  3. ظهور لکه ها و عارضه های پوستی بر روی خرما
  4. کرم و خوردگی

مرکز پخش مستقیم خرما مضافتی بم

ذکر ایتن نکته لازم می باشد که خرمای شکرک زده فاسد نمس باشد و می توان با بکار گیری روش های شکرک آن را از بین بد.علت شکرک خرما نیز شیره زیاد آن می باشد.البته بهتر است خرمای تازه و خوبی را خریداری نمایید که شکرک نزده باشد.

شما می توانید از سایر خرما های موجود در سایت ما دیدن فرمایید.

خرماهای موجود در سایت خرما ایران

  1. کلوته جیرفت
  2. زاهدی بوشهر
  3. استعمران خوزستان(صادراتی)
  4. پیارم حاجی آباد
  5. ارگانیک مضافتی
  6. ربی ایرانشهر
  7. مضافتی بم
  8. بازار فروش مضافتی بم
  9. استعمران خوزستان
  10. زاهدی (بسته بندی شده)
  11. مضافتی بم
  12. بازار خرما استعمران