نرخ عمده خرما پیارم بسته بندی شده حاجی آباد

نرخ عمده خرما پیارم بسته بندی شده حاجی آباد را می توانید از مشاوران خوب سایت خرما ایران بپرسید .ما به شما بهترین خرما های تازه و با کیفیت را عرضه می کنیم. که بسیار خوش طعم بوده و قیمت مناسبی را نیز دارا می باشند.

نرخ هر کیلو خرما پیارم حدود ۱۹۰۰۰ تومان می باشد. ما در سایت خرما ایران خرما ها را با قیمت عمده و به صورت مستقیم عرضه می نماییم.که سبب می شود.  خرما با قیمت مناسب و کیفیت خوبی به دست مصرف کنندگان برسد. خرما ایرانی یکی از خرما های محبوب و خوش طعم می باشد. که دارای طعم عالی بوده و در میان جهانیان نامی خوش دارد.خرما ایرانی به بیش از ۷۰ کشور دنیا ارسال می شود.اکثر کشور های اروپایی از خرما به عنوان یک شیرین کننده طبیعی در ساخت کیک ها و شیرینی ها و… استفاده می شود.همچنین خرما یکی از تخمیر کننده های طبیعی در تولید ترشی ها و مشروبات الکلی می باشد.که بدون عوارض بوده و از نظر هزینه  نیز بسیار بصرفه می باشد.در کشور های آسیایی از خرما به عنوان میوه استفاده می شود. و از آن فرآورده های خوب و خوش طعم نیزتهیه می شود.

نرخ عمده خرما پیارم

نرخ عمده خرما پیارم بسته بندی شده

شما می توانید نرخ انواع خرما را از مشاوران ما بپرسید. خرما های بسته بندی شده  ما کاملا بهداشتی می باشند. ودر بسته های مناسب  و تمیز چیده می شوند.قیمت خرما بسته به وزن بسته متفاوت  می باشد. و بر حسب هر کیلو نوزده هزارتومان حساب می شود.

در سایت ما خرما های خوب و با کیفیت ایرانی زیادی عرضه می شوند.که همگی ارگانیک و اصل می باشند.این خرما ها دارای درجه ی کیفی بالا می باشند.و به دلیل عرضه و پخش مستقیم با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند.لطفا از دیگر خرما های موجود در سایت خرما ایران دیدن نمایید.

نرخ عمده خرما پیارم

جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها با تماس حاصل فرمایید.