نمایندگی فروش انواع خرما درجه یک

نمایندگی فروش انواع خرما قصب درجه یک با ارائه بهترین قیمت ها و بسته بندی هایی ایمن آماده عرضه مستقیم به دست شما می باشد. خرما هایی درجه یک که جزو غنی ترین میوه ها می باشند در برند ما به وفور موجود می باشد. مصرف خرما با چای، همراه غذا، ترکیب آن با گردو و مغز های دیگری همچون پسته و بادام به عنوان میان وعده‌ ای پر انرژی و حتی وجود آن در وعده‌ های غذایی اصلی  موارد بسیار دیگری از مصرف آن در ساعات مختلف روز، نشان دهنده ی علاقه شدید مردم از سراسر جهان به آن و همچنین بیان این واقعیت است که از عوارض احتمالی آن آگاه نیستیم.

خرما یک ماده غذایی فوق العاده غنی و مفید است؛ اما زیاده‌ روی در مصرف آن ممکن است باعث اختلالاتی در عملکرد برخی قسمت‌ های بدن شود برای مثال ممکن است همین خرمایی که موجب بهبود عملکرد دستگاه گوارش مخصوصا روده ها می شود در نهایت با مصرف افراطی آن ها روده ها دچار یبوست و یا حتی اسهال شوند .با ما همراه باشید تا در مورد مضرات مصرف بی‌رویه خرما بیش تر بدانید.

از دیگر عوارض مصرف افراطی خرما

  1. جوش های پوست صورت و بدن
  2. مشکلات شکمی
  3. هایپر کالمی
  4. دیر هضمی در بدن کودکان به دلیل ناتوانی در جویدن کامل آن
  5. افزایش وزن
  6. افزایش غیر قابل کنترل شده قند خون
  7. و…

اگر چه هر چه از خواص سس خرما بگوییم کم است اما عمده ترین و برجسته ترین خواص خرما به وجود آنتی اکسیدان ها ، وجود مواد معدنی و ویتامینی و … اشاره می کنیم . اگر مایل به افزودن خرما به برنامه غذاییتان هستید هر چه سریع تر با همکاران ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. از این که ما را برای ثبت سفارش های خود انتخاب کردید متشکریم به امید این که توانسته باشیم رضایت قلبی شما را جلب کرده باشیم.