نمایندگی فروش عمده خرما کلوته جیرفت

نمایندگی فروش عمده خرما کلوته جیرفت یکی از بهترین عرضه  کنندگان خرما در ایران می باشد. می دانید که خرید از نمایندگی ها بهترین روش خرید می باشد.دراین روش شما مطمن هستید که محصولی تازه و با کیفیت خریداری می نمایید. و با عرضه کننده ی اصلی در ارتباط می باشید. نمایندگی ها پاسخگوی تمام تمام  انتقادات ،رضایتمندی ها،عذم رضایت و همچنین نیاز های نصرف کننده در این زمینه  می باشند.

نمایندگی فروش عمده خرما

خرمای کلوته جیرفت

خرمای کلوته که با نام کلاته نیز شناخته شده است یکی از بهترین ارقام خرما در ایران و جهان می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این میوه ی خوش طعم و مفید بیشتر شبیه به رقم مضافتی است و تفاوت ان ها در مقدار رطوبت و رنگ آن ها می باشد. کلوته نیمه خشک و نیمه گوشتی است .بافت این خرما نرم و لطیف بوده و پوستی شفاف و براق دارد. بهترین نوع خرمای کلوته در شهرستان جیرفت کشت می شود و برای کشت این میوه به صورت کاملا ارگانیک نظارت های فراوانی انجام می شود .

این میوه خوش طعم دارای خواص بسیارزیادی است. یکی از خواص خرمای کلوته وجود عنصر ضروری آهن در ترکیب شیمایی آن می باشد. آهن عنصر اصلی مورد نیاز خون جهت انتقال و جا به جایی اکسیژن می باشد.اگر در خون به مقدار کافی آهن وجود نداشته باشد ،توانایی خون در انتقال اکسیژن کاهش می یابد و فرد دچار خستگی؛کسلی و…می شود.

نمایندگی فروش عمده خرما

نمایندگی فروش عمده خرما کلوته جیرفت

شما می توانید جهت خرید از نمایندگی فروش عمده خرما کلوته  به صورت مستقیم و بدون واسطه با مشاوران خوب سایت ما تماس حاصل فرمایید. ما به شما بهترین ها را عرضه می نماییم.

در سایت خرما ایران انواع خرمای تازه و با کیفیت به صورت عمده وخرده عرضه می شود. ما به شما بهترین خرما های ایرانی را با قیمتی مناسب عرضه می نماییم. لطفا از دیگر ارقام دیدن نمایید.

و…جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.