واردات انواع خرما ربی

واردات انواع خرما ربی درجه یک با بهترین قیمت ها و نهایت پاکیزگی و همچنین تضمین کیفیت محصولات آماده عرضه مستقیم به دست شما و جلب رضایت قلبی شما می باشد. محصولاتی که با نام برند ما ب بازار عرضه می شوند در طی چندین سال سابقه کار و تلاش متوالی هنوز هم حتی یک نفر متقاضی نا راضی و یا کوچک ترین شکایتی از آن ها به ما اعلام نشده است و این یعنی خوشحالیم که به بزرگ ترین هدفمان یعنی رضایت مردم و صداقت در تولید محصولات است دست یافته ایم.

خرما ربی سراوان و خرما هایی از قبیل خرما مضافتی یکی از بهترین خرمای استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرقی ایران می باشد. جالب است بدانید خرما ربی همانند دیگر خرما های صادراتی ایران هم از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و هم از شهرت جهانی و طرفداران زیادی برخوردار می باشد.

هدف کسب و کار اینترنتی ما

  • حفظ رضایت قلبی متقاضیانمان برای کسب روی حلال

در سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) خرما ربی با نام خرما ربی سیستان و بلوچستان به ثبت جهانی رسیده است و در نهایت از ارقام خرما ربی بسیار پر طرفدار نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج کشور ایران طبقه بندی می شود.

دلیل این موضوع همان طور که گفته شده است ارزش غذایی بالا به علاوه لذت بخشی طعم آن برای هر مصرف کننده ای می باشد. قیمت هایی که در برند ما تعیین می شوند چون مستقیما از خود تولید کننده می خواهید خرید کنید و هیچ واسطه ای میان ما و شما قرار ندارند بسیار مقرون به صرفه بوده و ما شما  را در مشتری مداری در کنار خود به مشتریان دائمی خود تبدیل خواهیم کرد.

همان طور که می دانید با ثبت جهانی یک محصول خوراکی یا …، فرایند گمرکی خاصی برای خروج آن از کشور تعریف می شود که این موضوع منجر به بالا رفتن کیفیت محصولات صادراتی می شود.