پخش انواع خرما مضافتی درجه یک بم با کیفیت بسیار بالا

پخش انواع خرما مضافتی درجه یک بم با کیفیت بسیار بالا انجام می شود. خرما بم یکی از بهترین خرما های ایرانی است. که دارای کیفیت بالا و مزه عالی می باشد. این میوه خوش طعم درشهرستان بم واقع در کرمان کشت می شود. خرما های کشت شده دربم بسیار با کیفیت است. چرا که در رشد و پرورش این میوه از هیچ گونه کود شیمیایی،هورمون های رشد،هورمون های تقویتی و کود های مضر صنعتی استفاده نمی کنند. و میوه تمام پروسه رشد خود را به صورت کاملا طبیعی طی می کند.

پخش انواع خرما مضافتی

پخش خرما مضافتی نیاز به رعایت تمام استاندارد های بهداشتی دارد. و بسیار حساس و مهم است. چرا که رطب مضافتی بسیار مرطوب و شیره ای است . و در برابر شرایط محیطی نامناسب دوام ندارد. همچنین شیره و شیرینی چسبناک خرما مکان مناسبی برای تجمع میکروب ها و رشد با کتری های است. و باعث غستد زودرس میوه می گردد.

پخش انواع خرما مضافتی

در کشور ما بیش از سی نوع خرما کشت می شود. که تمام نوع های خرما از تمام مرطوب گرفته تا خشک و نیمه خشک در میان این سی نوع یافت می شوند. به همین دلیل ایران توانایی رفع نیاز تمام بازار های خرما مصرفی را دارد. و همچنین توانایی صادرات بالایی دارد. و بعد از مصر مقام دوم کشت و صادرات خرما در جهان را دارد.

شما می توانید بهترین و خوش طعم ترین خرما مضافتی بم را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از سایت خرما ایران خریداری نمایید.پخش انواع خرما مضافتی

شما می توانید از دیگر خرما های خوبن  و با کیفیت ما در این سایت دیدن نمایید. ما برای راحتی  بالا بردن آگاهی شما اطلاعات تمام خرما ها به همراه شهر کشت کننده آن را نوشته ایم.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام ان ها کلیک نمایید.