پخش خرما مضافتی درجه یک بم

پخش خرما مضافتی درجه یک بم یکی از مهم ترین فعالیت های نمایندگان و تاجران خرما می باشد. که بیشتر ان ها محصول خود را از طریق سایت خرما ایران معرفی می نمایند. خرما مضافتی یکی از مهم ترین ارقام خرما در ایران می باشد. که آمار ها نشان داده است. این میوه دارای بیشترین مقدار مصرف در بین ایرانیان می باشد. چرا که ویژگی های خاص خرما ان را به میوه ای محبوب و بسیار خوش طعم تبدیل کرده است.

پخش خرما مضافتی

قدمت کشت و مصرف خرما در ایران حدود سه هزار سال می باشد.که تا کنون  بیش تر از سی نوع خرما در ایران کشت می شود. و همه ان ها خوش طعم بوده و از تنوع بالایی برخوردارند. ایران مقام دوم کشت و صادرات خرما را بعد از مصر در ایران دارد. و خرما مضافتی بم یکی از مهم ترین محصولات ما می باشد.

خرما مضافتی بم

رطب مضافتی بم کاملا مرطوب و نرم و شیره ای است. این میوه خوش طعم هسته کوچکی دارد که به راحتی از گوشت جدا می شود. مزه خرما حتی در مرتبه خارک و رطب هم اصلا گس نمی باشد. و می توان خرما را در هرسه مرحله رشد مصرف نمود. مضافتی یکی از خرما هایی است که این امتیاز را دارد تا بتوان آن را هم به صورت بسته بندی شده و هم فله ای عرضه نمود.

پخش خرما مضافتی

خرما ها در بسته بندی های مرتب و کاملا تمیز چیده می شود. و به تمام ایران ارسال می شوند. همچنین شما می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت فله ای در هر مقدار که میخواهید سفارش دهید. ما به شما این امکان را می دهیم تا میوه مورد نظر خود را هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره  پخش خرما مضافتی درجه یک بم با مشاوران خوب سایت خرما یاران تماس حاسل فرمایید.

در سایت خرما ایران فروشگاه های زیادی فعالیت دارند. و بهترین خرما های تازه و سالم در سراسر شهر های ایران عرضه می نمایند. تمام خرما ها کاملا اصل ایران می باشند و با قیمت مناسب به صورت مستقیم عرضه می شوند.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن کلیک نمایید.