آخرین قیمت خرما پیارم 500 گرمی

یکی از انواع خرما های پر طرف کشور عزیزمان ایران، خرمای پیارم است که در استان هرمزگان کشت می شود. این خرما ظاهری متفاوت نسبت به دیگر خرما ها دارد که در ادامه به آن می پردازیم. در این مطلب می خواهیم به پر فروش ترین برند خرما پیارم 500 گرمی و همچنین آخرین قیمت این خرما بپردازیم و نگاهی نیز به خواص استفاده از این خرما بیندازیم. با ما همراه باشید.

آخرین قیمت خرما پیارم 500 گرمی

پرفروش ترین برند خرما پیارم 500 گرمی

پرفروش ترین برند خرما پیارم 500 گرمی همانطور که گفتیم، این خرما در شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان کشت می شود. رنگ این خرما قهوه ای روشن است و بازار تجاری آن به شدت رونق دارد. 

پر فروش ترین برند خرما پیارم 500 گرمی، برندی است که میداند، خرما را چگونه شست و شو دهد که کاملا پاکیزه و بدون هیچ گونه کثیفی باشد و این شست و شو به خرما آسیبی نرساند. همچنین می دانید که چگونه آن ها را بسته بندی کند تا هم ظاهری زیبا داشته باشد هم جای گیری کم تر. 

پس برندی می تواند پر فروش باشد که هم سلامت خرما به هنگام بسته بندی را اولویت قرار دهد و هم حمل نقل آن توسط خریدار برایش اهمیت داشته باشد. زمانی که این دو موضوع را برای خود در اولویت قرار داد، می تواند فروش خرما پیارم خود را به حداکثر برساند.

از خواص این خرمای اعلا نیز می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • این خرما مملو از فیبر است که برای بدن بسیار ضروری است.
  • رنگ دانه های درون این خرما دارای آنتی اکسیدان های بسیاری است که از بروز سرطان جلوگیری می کند.
  • ویتامین B موجود در خرمای پیارم باعث تعادل بین اعصاب می شود.
  • فسفر موجود در خرمای پیارم، سلول های اعصاب را تقویت کرده و کمبود آهن را با جذب بیشتر آهن جبران می کنند.
  • این خرما، قند خون را کاهش می دهد و برای تامین انرژی در افرادی که رژیم غذایی خاصی دارند بسیار توصیه می شود.

حال که به تمام نکات پرداختیم، توضیحاتی نیز از لحاظ ظاهری این خرما به شما ارائه می دهیم. این خرما همانطور که گفتیم رنگی قهوه ای روشن دارد، آب دار نیست و پوست آن بسیار نازک است و به گوشت آن چسبیده به طوری که نمی توان آن را جدا کرد. ظاهری چروک شده دارد و مانند دیگر خرما ها پوست آن صاف نیست.

فروش انواع خرما پیارم صادراتی

فروش انواع خرما پیارم صادراتی این خرما از لحاظ صادرات بسیار اهمیت دارد به همین دلیل فروش خرما پیارم صادراتی همواره رونق دارد. قیمت این خرما نسبت به دیگر خرما های دیگر کمی بالا تر است اما به طور کلی بسیار مناسب بوده و هر فردی می تواند آن را خریداری کند. شما می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری با استفاده از فروشگاه های اینترنتی این خرما را تهیه کرده و از خواص آن بهرمند شوید.