مصرف آلو بخارا بوانات سرماخوردگی شما را یک شبه درمان می کند

آلو بخارا به طور طبیعی آلو خشک شده در آفتاب هستند که تحت هیچ فرآیند تخمیر قرار نمی گیرند. آلو خشک در برخی از مناطق جهان با نام های آلپاکودا و آلو بخارا نیز شناخته می شود.

آلو یک منبع تغذیه عالی برای بدن ما است. آلو با ویتامین ها و فیبر و مواد معدنی مانند پتاسیم، آهن و رتینول غنی شده است. آلو حاوی بیش از 60 درصد کربوهیدرات و نزدیک به 2 درصد پروتئین در آن است.

آلو بخارا بوانات منبع بهینه ویتامین K است و همچنین دارای ویتامین B به همراه مواد معدنی رژیمی است. در حالی که همیشه به ما گفته شده است که زغال اخته بزرگترین منبع آنتی اکسیدانی است، یک مطالعه اخیراً اشتباه بودن آن را ثابت کرده است.

به گفته دانشگاه تافتس در بوستون، محققان، آلو خشک یا آلو خشک منبع شماره یک از نظر ظرفیت آنتی اکسیدانی هستند. آلو خشک بینایی را بهبود می بخشد. آلو همچنین به بهبود توانایی دید شما کمک می کند.

آلو بخارا بوانات

آلو پر از ویتامین A است که برای بینایی سالم مهم است. کمبود ویتامین A می تواند منجر به شب کوری، خشکی چشم و سایر مشکلات مربوط به چشم شود. بنابراین، میوه آلپاکودا از توانایی شما برای بهتر دیدن سود می برد.

خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد. بر اساس مطالعه ای که توسط دانشگاه A&M تگزاس و دانشگاه کارولینای شمالی انجام شده است، مشخص شده است که مصرف منظم آلو یا آب آلو می تواند به طور قابل توجهی خطر ابتلا به سرطان روده را کاهش دهد.

آلو دارای پتاسیم بالایی است که یکی از مواد معدنی مهم مورد نیاز برای عملکرد صحیح قلب است. به گفته متخصصان و متخصصان تغذیه، مصرف منظم پتاسیم به کاهش فشار خون کمک می کند و ما را از مشکلات مهم قلبی دور نگه می دارد.

ثابت می کند مشکلات گوارشی را بهبود می بخشد. آلو یک درمان طبیعی برای جلوگیری از مشکلات گوارشی مانند یبوست و غیره است. آلو هضم را بهبود می بخشد و در نتیجه منجر به تسکین عالی یبوست می شود.