بازار بهترین خرما شاهانی

بازار بهترین خرما شاهانی درجه یک در برند ما آماده خدمات رسانی ویژه به شما می باشد. یکی از خرما های بسیار پر طرفدار و البته شناخته شده در ایران خرما شاهانی می باشد که تقریبا همه مردم ایران و به خصوص آن دسته از افرادی که خرما در سبد غذایی آن ها همیشه بوده است آن را مصرف می کنند.
خرمای شاهانی یکی از انواع خرما های لذیذ ایرانی است که به وفور در ایران کشت می شود. ظاهر خرما شاهانی شامل حجمی کشیده و با نوک باریک است و اغلب در رنگ قهوه ای روشن مایل به زرد خالص دیده می شود هر چند رنگ قهوه ای تیره آن نیز در باغ های ایران موجود است.


خرما شاهانی درشت را با نام های دیگری نیز در ایران می شناسند که عمدتا به نام شاونی و یا شونی و یا حتی به نام خورک شانی هم شناخته می شود. هر چند در شهرهای متنوعی در ایران نخل آن دیده می شود و کشت می شود ولی خواستگاه اصلی آن را باید استان فارس و علل خصوص شهر جهرم دانست.

برجسته ترین ویژگی خرما شاهانی

  • رنگ روشن مایل به زرد

بیش از ۹۵ درصد از نخل های خرما شاهانی جهرم که در شهرستان جهرم به بار نشسته و کشت می شوند. خرما شاهانی از دسته خرما های مرطوب طلقی می شود که البته به صورت نیمه مرطوب و خشک هم برای متقاضیان برداشت می شود. این خرما سطح شیرینی بسیار زیادی دارد و از همه مهم تر ارزش غذایی بالایی نیز برای آن تعیین شده است.

از خرما های پر فروش در داخل ایران محسوب می شود. این خرما در صورت تمایل مشتری به صورت خارک برداشت و مصرف می شود چون خارک آن هم بسیار شیرین و حتی گسی خاصی ندارد. با تشکر از حسن نیت شما متقاضیان محترم همیشگی برند ما