بازار خرید خرما پیارم مرغوب

خرما پیارم، یکی از بهترین و گران قیمت ترین خرماها، محسوب می شود و به خرما مریمی و خرما شکلاتی هم معروف می باشد و به علت کیفیت بالا، طرفداران فراوانی چه در ایران و چه در خارج دارد. بازار عرضه خرما پیارم رونق چشمگیری در بازارهای جهانی دارد و به ویژه به کشورهای روسیه، ترکیه، اندونزی و…صادر می شود. شما هم می توانید برای خرید خرما پیارم مرغوب به ما مراجعه کنید و آن را به صورت حضوری یا اینترنتی خریداری کنید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بازار خرید خرما پیارم مرغوب

خرما پیارم طلای پنهان جنوب

خرما پیارم طلای پنهان جنوب خرمای پیارم یکی از مهم ترین محصولات در استان هرمزگان می باشد. خرمای مزبور دارای پوستی نازک و چسبیده به میوه بوده و رنگ آن، قهوه ای تیره و پوست آن چروکیده و دارای قند بالا و از نوع فروکتوز می باشد. این خرما، غنی از انواع ویتامین ها و مواد معدنی بوده و ارزش تغذیه ای فراوانی دارد. این محصول با کیفیت، طعم عالی و ظاهر زیبا و ماندگاری بالا دارد و برداشت آن از شهریور تا آبان می باشد و قیمت آن در این زمان به پایین ترین حد ممکن می رسد.

یکی دیگر از دلایل پرتقاضا بودن آن می تواند تولید ارگانیک و طبیعی آن باشد که نخلداران از هیچ ماده شیمیایی و مضر در پرورش آن استفاده نمی کنند بیشترین خرما پیارم ، در شهرستان های استان هرمزگان به عمل می آید و از لحاظ کیفیت با هم متفاوت هستند و تنها درصد کمی از نخلداران این منطقه، خرمای درجه یک پیارم را تولید می کنند از ویژگی های این خرما می توان به مقاومت آن در برابر شوری خاک و یا تغییرات دمایی ذکر کرد.

یکی از مسائلی که کشاورزان این عرصه با آن روبرو هستند این است که به علت تقاضای زیاد مشتریان آن در ایران و کشورهای خارجی، این خرما به صورت بی رویه و در حجم بسیار بالا، تولید می شود و این عدم توازن بین عرضه و تقاضا سبب ایجاد خسارات جبران ناپذیری به کشاورزان می شود و کمک دولت را در حل این مشکل می طلبد.

بازار توزیع خرما پیارم مرغوب

بازار توزیع خرما پیارم مرغوب در بازار توزیع خرما، پخش خرما پیارم مرغوب، توسط همکاران ما، صورت می گیرد و آنها پس از خرید خرما به قیمت ارزان به صورت مستقیم و بی واسطه از نخلداران، به اقصی نقاط کشور، ارسال می کنند تا همگان بتوانند این محصول عالی را با قیمت مناسب تر از بازار، خریداری کرده و از مزایای مصرف آن، برخوردار شوند.

شما هم می توانید برای تهیه آن به صورت حضوری به ما مراجعه نمایید و آن را در حجم عمده و قیمت مناسب از ما دریافت کنید. همچنین می توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین و مشاهده نمونه هایی از محصول منحصر به فرد ما، آن را سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت، به آدرس شما ارسال نمایند.