بازار عرضه خرما خشک دیری

بازار انواع خرما را با قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار می دهد. یکی از محصولاتی که در خارج از کشور بیشتر عرضه می شود خرمای خشک دیری است.
در خانه بیشتر ما ایرانی ها خرما وجود دارد مخصوصا در ماه مبارک رمضان که بسیاری از مردم روزه خود را با خوردن خرما افطار می کنند. خرما درمان بسیاری از دردها است و می تواند بدن را در برابر بیماریها ایمن کند به عبارت دیگر سیستم ایمنی بدن را چند برابر قوی می کند. خرما دارای انواع و اقسام بسیار زیاد و متنوعی است که هر کدام ویژگی و خواص خاص خود را دارد. خرمای خشک یکی از محصولات وطنی که بیشتر حجم تولیدی آن به خارج از کشور صادر می شود. یکی از انواع این نوع خرما، خرمای خشک دیری است.

خرما خشک دیری

خرمای دیری جزء خرماهای خشک و گاهی نیمه خشک محسوب می شود. در شرایط ایران خرمایی دیررس است و خلال آن رنگ قرمز دارد، اما رطب آن بسیار شیرین و خوش طعم است. میوه روی نخل کاملا خشک می شود. این رقم خرما دانه های درشتی دارد که وزن آن تا ۱۸ گرم برای هر میوه عادی است. رنگ در مراحل رسیدن از سبز به سرخ و از سرخ، شوشتر، بوشهر، کازرون، برازجان و بهبهان به عمل می آید.

فروش خرمای دیری

خرما در انواع بسیار متقاوت در بازار وجود دارد اما اکثر ایرانی ها از رطب استفاده می کنند به همین منظور بیشتر خرماهای خشک به خارج از کشور صادر می شوند. اما می توانید با مراجعه به نمایندگی ها انواع خرمای دیری را تهیه نمایید.
منبع: بازار خرما ایران