بازار فروش انواع خرما پیارم

بازار فروش انواع خرما پیارم درجه یک با بالا ترین میزان کیفیت و هر مقداری که شما بخواهید به صورت اینترنتی و غیر حضوری آماده خدمات رسانی به شما کرده است. خرما پیارم مرغوب ترین خرمای جهان است که در تمام جهان نیز شناخته شده است . از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار بوده و یکی از لذت بخش ترین خرما ها واقع شده است.

خرمای پیارم از نوع تجاری و درجه‌ یک بوده که به دلیل کیفیت مناسب و بازار پسندی بسیار بالای آن یک خرمای خاص در جهت صادرات محسوب می‌ شود. این محصول تا کنون به‌ خوبی توانسته است توجه بازارهای جهانی را به خود جلب کند.

این خرما سرشار از

  • مواد قندی
  • مواد پروتئینی
  • سایر مواد معدنی
  • تمام ویتامین ها مخصوصا ویتامین های گروه ب
  • و…

 

به دلیل تحمل زیاد نخل پیارم در برابر شوری، در سطح وسیعی از باغ های شهرستان حاجی‌آباد کشت‌ می شود به علاوه در روستا های پر آفتاب، دهستان پایین و بالا، نیزار، درآگاه، گهکم، گنج و… در شهرستان حاجی‌آباد از نقاط قدرتمند دیگر در تولید خرمای پیارم هستند. مردمان زحمت کش و با سلیقه هرمزگان با هدف معرفی بیش تر خرمای پیارم در آبان ماه سال ۹۲ جشنواره ای با نام پیام با کیفیت‌ ترین خرمای جهان را در روستای تزرج شهرستان حاجی‌آباد برگزار کردند.

با توجه به این که بیش ترین قند موجود در آن از نوع فروکتوز است، به‌ راحتی و به سرعت در متابولیسم بدن شرکت کرده و به‌ عنوان قند مجاز مصرفی توسط افراد مبتلا به دیابت شناخته شده است. خرما از ارزش غذایی خوبی برخوردار است و باید آن را در هرم مواد غذایی خودتان مخصوصا در ردیف میوه به‌ حساب آورید. با توجه به کوچک بودن هر عدد خرما، هر واحد از آن شامل دو تا سه عدد خرما است و بر اساس نیاز بهتر است روزانه دو تا سه واحد میوه بخورید، همچنین شما می‌ توانید این تعداد را به‌ جای یکی از این واحد های میوه استفاده کنید.