بازار فروش بهترین خرما استعمران درجه یک خوزستان

بازار فروش بهترین خرما استعمران درجه یک خوزستان هم اکنون با وارد کردن تازه ترین خرما های ایرانی آماده خدمت به شما عزیزان می باشد. خرما های خوب و با کیفیت این بازار مزه عالی دارند. و با قیمت مناسبی نیز عرضه می شوند.خرما استعمران که با نام خرما سعمران نیز شناخته شده است. دارای ریشه و اصلیت ایرانی می باشد.به همین دلیل جز ارزش های ملی ایران ثبت گردیده است. این خرما تازه و خوش طعم که مزه عالی نیز دارد. در بسیاری از شهر های کشت کننده خرما کشت می شود. اما مهم ترین ان ها استان خوزستان است. که دارای بیشترین کشت  خرما سعمران می باشد.

بازار فروش بهترین خرما استعمران

سطح زیر کشت این خرما در خوزستان سالانه حدود چند هزار تن می باشد. و رقم بالایی دارد. طبق آمار ها ۸۰ الی ۷۰ درصد از کشت خوزستان را خرما استعمران تشکیل داده است. و تمرکز زیادی بر کشت تمام ارگانیک این خرما می شود.

بازار فروش بهترین خرما استعمران

این رقم خوش طعم یکی از ارقام مهم صادراتی است. استعمران دارای بافت شکلاتی و دانه های بزرگ و متوسط می باشد. رنگ این خرما قهوه ای تیره است. این میوه سرشار از املاح بسیار مقوی برای بدن می باشد .از جمله ،کلسیم،فلورین،فسفرو… که جز ارزش های غذایی بسیار ضرری برای بدن می باشند. شما می توانید این خرمای خوب و با کیفیت را بصورت عمده و خرده از سایت خرما ایران خریداری نمایید. سایت ما با پشتیبانی از بازار فروش بهترین خرما استعمران به یکی از بهترین عرضه کنندگان خرما در ایران تبدیل شده است.

بازار فروش بهترین خرما استعمران

شما می توانید از دیگر خرما های خوب سایت خرما ایران دیدن فرمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن کلیک نمایید.