بازار فروش خرما بم

بازار فروش خرما بم درجه یک با ارائه بهترین بسته بندی ها و عالی ترین قیمت ها شروع به فروش ویژه خرما ها کرد. خرما بم همان خرما مضافتی درجه یک محصول استان کرمان است که به واسطه مصرف آن می توانید لذت واقعی یک خرمای واقعی را بچشید. خرما بم یکی از بهترین خرما های جهان است که در ایران به وفور تولید می شود. ما نیاز تمام مردم جهان را با تمام قدرت تامین می کنیم. خرما بم فوف العاده خوشمزه و از نظر ارزش غذایی فوق العاده خرمای کاملی است.

خرما میوه ای لذیذ  است که به ترتیب به ویژگی هایش خواهیم پرداخت

  • دارای گوشتی نرم و هسته ای بسیار سخت
  • طعم شیرین و میوه ای خوشه ای شکل
  • محصول درخت نخل و ارتفاع درخت نخل بین ۱۰ تا ۲۰ متر بسته به نوع درخت متفاوت می باشد.
  • دارای رشد مشخصی است ولی به طور کلی به سه مرحله رشد خرما را تقسیم می کنند.
  • رطوبت خرما نیز متفاوت است

خرما از اولین لحظه ی تولیدش تا مرحله برداشت به سه دسته تقسیم می شود. مرحله خارک که خرما نرسیده است ؛مرحله رطب که در بعضی از خرما ها قابل استفاده است و مرحله رطب که تقریبا مرحله وسط نامیده می شود و در نهایت مرحله رسیدن خرما که در این مرحله خرما کاملا رسیده و نرم و قابل برداشت شده است. خرما هایی که خشک هستند ماندگاری بیش تری دارند و همچنین طعم شیرین تری دارد شاید دلیل آن رطوبت کم تر خرما است.

یکی از ویژگی های عجیب میوه خرما این است که این میوه تمامی وجودش قابل استفاده می کنند. شاید بپرسید خیر هسته اش دور ریختنی است اما جالب است بدانید حتی هسته خرما را بعضا برای پخت نان و یا استفاده به عنوان غذا حیوانات خمیر می کنند و از خواص بی نظیر ان استفاده می شود.