بازار فروش خرما پیارم عمده

خرمای پیارم یکی از محبوب ترین و گران قیمت ترین خرما های ایران و جهان می باشد، که به صورت بسیار با کیفیت در ایران تولید می شود، و به بیشتر نقاط جهان صادر می گردد، این نوع خرما بسیار پر خاصیت بوده و ماندگاری بالایی دارد، اگر قصد خرید خرما پیارم عمده دارید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

بازار فروش خرما پیارم عمده

فواید مصرف خرما پیارم برای سلامتی

فواید مصرف خرما پیارم برای سلامتی خرما یک میوه ی سرشار از فواید گوناگون است، که به نقاط مختلف بدن کمک می کند، و از بیماری های زیادی جلوگیری می کند، در ادامه با فواید این میوه بیشتر آشنا می شویم.

اگر در طول روز فعالیت زیادی دارید و دچار کمبود انرژی هستید پیشنهاد ما برای تأمین انرژی مصرف خرما است، این میوه دارای قند های طبیعی همچون  سقز،  فروکتوز  و  گلوکز  می باشد، که همه ی این مواد باعث افزایش انرژی در بدن می شوند.

در خرما ماده ای بنام  پالپ  وجود دارد، که باعث جلوگیری و برطرف شدن  یبوست  می شود، همچنین خرما حاوی  فیبر  است که این ماده باعث جلوگیری از ابتلا به  سرطان گوارش  می شود، جالب است بدانید یکی دیگر از فواید فیبر این است که باعث نرم شدن مدفوع می شود، و در نتیجه مصرف 20 تا 35 گرم فیبر در طول روز هم به شما در دفع راحت تر مدفوع کمک می کند، و هم باعث بهبود سیستم گوارشی بدن می شود.

در خرما کلسترول وجود ندارد، و جالب است بدانید این میوه غنی از آهن بوده و فیبر موجود در آن از موز بیشتر می باشد، همچنین مصرف خرما در افراد سالم باعث کاهش کلسترول و استرس می شود، و تأثیر مثبتی بر اکسیداتیو می گذارد.

در این میوه ماده ای به نام منیزیم وجود دارد که باعث آرامش عضلات قلب و رگ ها می شود، و این فرایند نیز باعث کاهش فشار خون می شود.

مصرف خرما باعث متعادل شدن  اثرات سدیم در بدن می شود و همین امر باعث کاهش فشار خون می شود.

مصرف مداوم و به اندازه ی خرما می تواند از ابتلا به سرطان کولورکتال جلو گیری کند.

مصرف این میوه ی پر خاصیت باعث افزایش رشد باکتری های مفید در روده می شود، و این امر سلامت روده ها را تضمین می کند.

پایین ترین قیمت انواع خرما پیارم عمده

پایین ترین قیمت انواع خرما پیارم عمده انواع خرما پیارم : خرمای پیارم دارای انواع مختلفی است، که شما می توانید متناسب با ذائقه ی خود هر کدام را انتخاب کنید و از مصرف آن لذت ببرید. 

قیمت خرما پیارم : قیمت خرما پیارم بسته به کیفیت این محصول متغیر است، اما اگر شما به دنبال قیمت مناسب تر و پایین تر هستید بهتر است خرما را درب باغ خریداری کنید.