بازار فروش مستقیم خرما ربی

بازار فروش مستقیم خرما ربی درجه یک با بالا ترین سطح کیفیت و عالی ترین قیمت روز آماده خدمت گزاری ویژه به شما متقاضیان محترم می باشد . خرما ربی یکی از خرما های بی نظیر ایرانی است که در استان سیستان و بلوچستان برای اولین بار کشف و همین استان به تولید کننده اصلی این خرما و عرضه آن به تمام نقاط جهان تبدیل شده است . در بسیاری از استان ها این خرما را کشت و برداشت می کنند اما استان سیستان و بلوچستان با شرایط ویژه ای که دارد تنها استانی است که در نهایت بی عیب و نقصی آن را تولید می کند. اگر مایل به خرید خرما ربی هستید و مایل به افزودن آن به برنامه غذاییتان هستید هر چه سریع تر با همکاران ما تماس بگیرید.

خرما ربی ها یکی از مرغوب ترین انواع خرما ها هستند چون از تمام نظر ها خرمایی بی عیب طلقی می شود. این خرمای خوشمزه و لذیذ از دسته خرما های نیمه‌ خشک است که با رنگ قهوه‌ ای تیره مایل به مشکی و پوستی نازک فوق العاده پر طرفدار است.

این خرما اندازه‌ های مختلفی دارد و مرغوب ترین آن دارای

  • ظاهری بلند و کشیده
  • طولی حدود ۴ تا ۵ سانتی متر
  • هسته کوچک ولی بافت شکلاتی و نرم
  • فوق العاده جذاب در نگاه مشتری
  • ارزش غذایی بالا

خرمای ربی هر بیننده‌ ای را در نگاه اول به مصرف آن وادار می‌ کند. خرما ربی در  دو نوع عرضه می شود که نوع دوم آن را  ” رابی ”  می نامند. خرما رابی کوچک‌ تر و سخت‌ تر با رنگی مانند قرمز تیره مایل به مشکی ولی شیرین و خوش‌ طعم است آیا می دانستید رطب خرما ربی، قرمز متمایل به سبز است با یک بار خوردن خرما ربی هم تازه و هم خشک طعم بی‌ نظیر آن را فراموش نخواهید کرد.